tiistai 20. heinäkuuta 2010

Ripsiä, Ripsiä, Ripsiä ja lisää Ripsiä.

Meillä se menis myös näin: Ribsia, Ribsia, Ribsia kun onhan ne Ribsit aika hyviä! :DD

Meillähän oli joskus viime talvena ripsienpidennykset hetken, mutta sitten jotenkin vaan ei keretty koskaan käydä huollattamassa niitä, koska oltiin muka niin kiireisiä ettei ittestään huolehtimiseen ollut tarpeeksi aikaa. ;)

Nyt ennen matkaa oltiin päätetty, että halutaan pidennykset jälleen. Niissä kätevä puoli on se, että ei esim. tarvitse käyttää ripsaria ollenkaan ja ne on silti tosi näyttävät. Mulla nimittäin tuppaa näin kesäsin käymään niin, että ripsarit (oli vedenkestävä tai ei) valuu naamalle, koska mun silmäluometkin hikoilee tässä helteessä niin kovasti. Tykkään myös kulkea ilman meikkiä kesällä ja näyttävät ripset mahdollistaa sen täysin. Niistä tulee kuitenkin sitä "jotain" sun silmiin, vaikket muuta meikkiä laittaiskaan.


Mentiinkin M&N Image Hairiin laittamaan ripsipidennykset, koska a) oltiin kuultu eräältä ystävältämme sen olevan erittäin hyvä paikka ja b) meillä oli hirveesti juttuja hoidettavana Forumissa, joten tää oli todella hyvällä paikalla myös. Lokaatio on siis siellä Kukontorilla, Forumin kolmannessa kerroksessa.



(Mimmin lähtötilanne)

Mimmi meni ensimmäiseksi ja saikin reilu tunnissa ihan totaalisen uudet ripset. Mimmillä ei oo kauheen pitkät ripset ja se onkin sen takia hurahtanut ihan täysin pidennyksiin. Niillä nimittäin saa näyttävyyttä ihan erilailla ripsiin ja jo useampi ihminen on tullut huomauttamaan Mipelle miten ihanat ripset sillä on. Mimmillä ripset on nyt pysynyt 3 viikkoa ihan älyttömän hyvinä, muutamia ripsiä on tippunut mutta ne on edelleen todella hyvännäköset. Huoltoon neiti aikoo mennä vissiin seuraavalla viikolla, jos on siis sillon jo tarvetta.. Soittelin tuossa äsken Mimmille, joka on mökkeilemässä ja tuli juuri Ilosaaresta, että mitenkäs on ripset kestänyt tämmöset ääriolosuhteet ja hyvin on kuulemma kestänyt, vaikka neiti on saunonut ja uinut.


(Mipe valmiina)

Peppi sitten taas on aivan oma tarinansa...


(Pepen lähtötilanne)

Mullahan on jo luonnostaan sellaset ripset, että niitä usein kadehditaan. Pitkät, taipusat ja niitä on paljon. Mä kuitenkin haluan aina vähän lisää ja oonkin ollut kriisissä, koska en löydä tarpeeksi näyttävyyttä antavaa ripsaria. Mun ripset myös on aina solmussa ja hankalat, joten niiden kanssa saa taistella. Pidennyksissä on se hyvä puoli, että ne on antanut tarpeeksi sitä näyttävyyttä ja pitänyt mun omat ripset myöskin kurissa.



(Pepelle laitetaan vähän ripsiä ja täysin valmiista tuloksesta en tietenkään muistanut ottaa kuvaa, koska oli kiire moikkaamaan kivoja poikia. :D)

Kävi kuitenkin niin, että olin pari päivää kärsinyt vähän silmävaivoista, nimittäin ne vähän vuosi ja punotti ja mä luulin tietenkin se johtuvan koko kesän kestäneestä allergiasta. En muistanut mainita ripsien laittajalle, eli Reijalle mitään asiasta, koska ajattelin sen menevän ohi. Siinä vaiheessa kun ripset oli kiinni, tuntui edelleen toisessa silmässä sitä aristusta. Ajattelin sen menevän ohi pian.. Toisin kuitenkin kävi :D Ripsien laiton jälkeenhän pitää olla TODELLAKIN kastelematta niitä silmiä vuorokauteen, koska liiman on annettava kuivua kunnolla.. Mulla rupes vuotamaan silmä ihan täysillä samantien ja siitä ei tullut loppua. Illalla sitten tutkin vähän silmääni Mipen avustuksella ja huomattiin, että mun luomen sisällä oli sellanen näärännäpyn tapainen paise, joka kokoajan hinkkas sitä silmää ja aiheutti ärtymystä.. Se kuitenkin hävisi tosi nopeesti sitten kun olin sen saanut puhkaistua (ei ollut näärännäppy, enemmänkin joku finnin kaltanen.) mutta nyt oli jo liian myöhästä. Ripsiliima ei ollut saanut kuivua tarpeeksi ja ripset irtosikin kokonaan toisesta silmästä. Tasapainoa ylläpitääkseni jouduin irrottelemaan niitä sitten myös toisesta silmästä ja nyt mulla on enää jälellä vaan omat ripset. :(((((

Tässä kohtaa siis voisi kysyä, että mitä opimme? ÄLÄ mene laittamaan ripsiä, jos silmissäsi on ollut jotain häikkää viime aikoina ja muista kertoa siitä ripsien laittajalle, niin ei mene ainakaan rahat hukkaan.

Mä nyt ajattelin käydä kuitenkin laitattamassa ripset uudelleen jo torstaina, koska haluan kans päästä nauttimaan niistä ja meikittömästä kesästä vielä kun sitä on jäljellä. Saa nähdä mitä Reija sanoo kun kuulee tän mun tarinan, mutta siis näin kun ei taas tapahdu kun Pepille. Satun olemaan sellanen tohelo ettei järkeä. (okei myös eräs ystäväni on ehkä yhtä tohelo.. Hän kun oli vahingossa ostanut öljyä sisältäviä puhdistuslappuja ja ihmetteli kun ripset tippu ;) Tiedoksi siis, että myöskään öljyllä ei saa läträillä, jos haluaa ripsien kestävän! :D

Mimmin ripset on pysynyt niin hyvin ja ollut niin luonnollisen näköset (ihmiset oikeesti jenkeissäkin pysäytteli kadulla ja kyseli meidän ripsistä.. taino niistä mitä mulla vielä sillon oli jäljellä :D), että missä täällä saa noin luonnollisen näkösiä. Niinpä me jotka ollaan aika kriittisiä suosittelemaan yleensä mitään ellei voida seistä se takana 120%, voidaan nyt kyllä suositella Kukontorin M&N Imagea ihan täysin kaikille ja seistä sen takanakin sen 120%. Normaalisti niillä maksaa ripsien laitto 129e, mutta nyt huomasin tänään ulkona plakaatin, että laitto oli vaan 89e. :)

We heart ripsipidennykset, siitä ei kyllä pääse yli eikä ympäri. Eikä muuten olla ainoat. ;)

17 kommenttia:

  1. Et kehtois kysästä samalla, että mitä mieltä ripsien laittaja on, että uskaltaako laittaa pidennykset, jos on kuukausi takaperin käyny silmäleikkauksessa? Ku ne liimathan ärsyttää silmää.

    VastaaPoista
  2. Kysyn toki! Mulla on aika herkät silmät ja myös sellaset jotka kuivuu tosi helposti ja on kyl ihan hyvin kestäneet aina ripsiä, ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia. Mitä nyt yks näppy luomen alla! ;)

    VastaaPoista
  3. Mäkin taivuin lopulta ja nyt mulla on aika varattuna perjantaiks! :) <3 En malttais millään oottaa!

    VastaaPoista
  4. Mulla on kans ollu aina kuivat ja kutisevat, mut nyt oon eläny silmätippojen avulla kuukauden aika mukavasti. Haluaisin kans matkalle kunnon räpsyttimet, vaikka vihasinkin niitä, kun viimeks laitatin (oon jo unohtanu, miten traumaattista se oli:). Ja ei kuitenkaan kiinnostais hankkia mitään pysyvää silmävammaa kauneutensa tähden:)

    VastaaPoista
  5. mitä meette perjantaina jazzailla kattoon? tori amosta ja john fogertya??

    VastaaPoista
  6. Olis kyllä aivan mahtavaa saada ripsipidennykset kun omat on vielä harvemmat kuin Mipellä!!

    Ps. Mitä meikkipohjaa Mipe käyttää tuossa "valmiit ripset"-kuvassa kun on niin luonnollisen näköinen!

    VastaaPoista
  7. Nuo ripset on kyllä tosi hienot! Itseäkin himottaisi aika paljon ottaa mutta tiedän että olisin sen verran laiska niitä huollattamaan, joten enpä viitti :D

    VastaaPoista
  8. AnneVee:
    Itse kun kävin silmäleikkauksessa, mulle suositeltiin ettei ainakaan kuukauteen käyttäisi ripsaria/värjäisi ripsiä joten oletan että ripsipidennyksetkin menis tähän kategoriaan. (toki jokaisella on se oma toipumisaikansa)

    VastaaPoista
  9. Kiitos vinkistä! Soitin heti ajan itselleni ens viikon torstaiksi. Toivottavasti nää kestää paremmin kuin pari viikkoa sitten Tallinnassa laittamani ja ovat yhtä luonnollisen näköiset. Teidän ripset näyttää tosi hyviltä ja ootte muutenkin tosi symppiksiä! Keep up the good work!

    VastaaPoista
  10. Aah en kestä, himotus ripsienpidennyksiin alkaa olee kestämätön! Mipelläkin niin ihanan näköiset. :)

    VastaaPoista
  11. Sannapieni, kiitos tiedosta! Mulla on tosiaan nyt tasan kuukausi takana, joten arvon vähän tässä, että uskaltaako nyt jo...

    VastaaPoista
  12. AnneVee: Kannattaa vaikka ihan soittaa ripsipaikkaan ja kysästä. Mä voin toki kans kysyä huomenna, kun meen omani ottamaan. :) Se varmaan riippuu paljon miten sun silmät on toipunut.

    Heidi: Mahtavaa!! Meetkö Nyytille vai Reijalle? Molemmat on mahtavia. :) Kerrothan sit mitä tykkäsit!!

    VastaaPoista
  13. Kysäse sä ensin. Mun sosiaalinen fobia ja puhelinkammo estää aika tehokkaasti kaiken tällaisen.;)

    VastaaPoista
  14. Vautsi, aivan upeen näkösen noi Mimmin ripset! Mulla taitaa olla aika samanlaiset ripset ku Pepillä, mut silti jotenki tuntuu, että haluaisin vielä enemmän näyttävyyttä näihin ja sopivaa ripsaria on tosi vaikee löytää. Himottais ihan hirmuisesti noi pidennykset, ehkä mä vielä joku päivä otan ne. ;--D

    VastaaPoista
  15. Aivan upea kuva susta Mimmi valmiina! TÖRKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN KAUNIS!

    VastaaPoista
  16. Mä kävin laittamassa ensimmäiset ripseni justiinsa eilen ja vau! Oon koukussa! Ihanaa, kun ei tarvitse meikata ollenkaan ja heti aamulla näyttää tyrmäävän hyvältä ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.