torstai 5. toukokuuta 2011

"Tähän ei auta kuin parin tunnin lenkki ja hyvä seura"

Tänään mä oon ollut kuin juuri sinne ammuttu karhu. Tai oikeastaan oon kyllä ollut ihan hyvällä tuulella, mutta stressannut hiukseni harmaiksi ja mahani kipeeksi. Oon viimeiset neljä yötä nukkunut tosi levottomasti ja se ehkä on lisännyt mun stressiherkkyyttä paljon. No okei syynä on kyllä ihan ainoastaan työt.. Mä olin ennen ihan hirveä stressaaja ja tuntui, et koko elämä pyöri sen stressin ympärillä. Nykyään osaan ottaa aikamoisen lunkisti ja oon oppinut laskemaan kymmeneen. En oikeastaan koskaan stressaa töistä, paitsi sillonku asiat on joidenkin sellaisten ihmisten käsissä joihin en voi oikein kunnolla luottaa, tai jotka ei tee mitä lupaavat. Mä raivostun ihmisistä jotka vaan puhuu ja puhuu eikä sitten tee. Actions speak louder than words pätee myös työasioissa. :)

No tänään sitten oon puuskutellut, puhallellut ja koittanut säätää asioita kuntoon. Jossain vaiheessa päivää totesin, että nyt tähän oloon ei auta kun muutaman tunnin lenkki hyvässä seurassa. Hain Unon luokseni ja soitin Inkalle, että nyt lenkille pliis.

Käytiin Inkan, Ninnin ja Unon kanssa vetäsemässä muutaman tunnin lenkki ja tässä teille vähän kuvia..





"Äitii mä vaan haluisin tulla sanoo, et oot ihana"

"Mut äiti mennään jo, tällanen hengailu rupee pännii nopeesti"




"Joo oottakaas mä käyn merkkaa tän yhen puskan täällä, hirveen hyvii hajuja. Onks mun naamassa muuten jotain?"




Neiti Nokkosta hymyilyttää!


Peppiäkin alko jo tässä vaiheessa hymyilyttää!


Oltais haluttu tonne laiturille hengaamaan..


Mut tyydyttiin tähän rantaan. Inka halus taluttaa Unoa.. Mikko häpes joskus tota Unon pinkkiä flexiä. :D




Ihanat auringonlaskussa.


Mä voisin niin asua täällä!


Istahdettiin vielä iltateelle tähän Sinisen Huvilan Kahvilaan. :)


"Äiti voinks mä istuu sylissä, kun jotenki ärsyttää olla maassa?"


Piipahdettiin vielä nopeesti matkalla kotiin kattomassa Inkan jengin peliä. Inksu ei päässyt pelaamaan, kun se on loukkaantunut ja olikin ihan suruissaan.

Matkalla törmättiin vielä Liisaan sattumalta ja kävellessäni kotiin totesin, että on se vaan ihmeellistä miten suuri vaikutus pienellä reippailulla ja hyvällä seuralla voikaan olla.

Tänään erityiskiitokset ansaitsee myös Mimmi, joka antoi mun pauhata puhelimeen ilman, että sanoi mitään. Toiset erityiskiitokset menee Mikalle, joka on myös ollut ihana.

Nyt kömmin suihkuun, puen päälleni uuden OnePiecen haalarini ja otan Unon kainaloon. Aamulla mennään kuvaamaan ja sitten meidät voi bongata Narinkkatorilta NaisLife-tapahtumasta haastattelusta klo 15:15 ja myöhemmin tuomaroimasta Tyylitaiturit-kisaa yhdessä esim. Eero Ettalan (!!!!!) kanssa. Tulkaahan moikkaamaan! :)

10 kommenttia:

  1. Mistä tuo ihana takkisi onkaan peräisin? :) Jotenkin näyttää niiiiin mahtavalta! <3 Ja ihania maisemia, toivottavasti tänne Joensuuhunkin päin noin nätit kelit saapuisivat mahdollisimman pian!

    VastaaPoista
  2. Mulle tulossa kanssa OnePiece, tummansininen, jossa edessä ja takana värikäs teksti One Love, One Life, One Piece. Ootan sitä postista kuin kuuta nousevaa.

    Lenkkeily hyvässä seurassa on kyllä parhautta :)

    VastaaPoista
  3. Hihhih pakko kommentoida kun vikassa kuvassa on tyypillä käsi pyllyssä! :D

    VastaaPoista
  4. Tsempit ja toiv. ressi väheni
    ulkoilulla ja hyvässä seurassa.

    Jamssi

    VastaaPoista
  5. söpöt kengät inkalla (?), mistäpä onkaa peräisin? :)

    VastaaPoista
  6. Huikean ihanan mahtavan värinen takki! Oranssi on lempparini ihan kaikessa. :D

    VastaaPoista
  7. Kiva kuva toi viimesin :D Päivän naurut tuli siitä vaikka ei sais olla vahingon iloinen :/ Jokainenhan me joskus kaivellaan takapuoltamme :D

    VastaaPoista
  8. onpa sulonen tuo uno koira,minkä rotunen se on ?(:

    VastaaPoista
  9. Voi pyhä Sylvi sentäs et "eläimen äänellä" puhuminen on aina jotenkin hölmöä, ei millään pahalla (tuo ilmaisu vasta pahentaa asiaa). Mut hei! One piece, onko aivan aikuisten vaippoihin verrattavissa oleva ilmiö (potkupuku)? Avomieheni oli kauhuissaan kun kerroin tilanneeni Jumpin-haalarin. Seksintappaja aivan varmasti, mutta ei kai sen pahempi?

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.