perjantai 23. lokakuuta 2009

Sairas Peppi pyytää teidän apua!

Tänään tartten teidän apua postauksen tekoon! :)



Kiitos jo etukäteen! MIkäli haluat tehdä rahallisen lahjoituksen, niin meidän pinkin potin löydät täältä. Sivu antaa automaattiseksi summaksi sen 10e, mutta sen pystyy itse muuttamaan omalle lompakolle sopivaksi. Muistathan, että se eurokin on auttamista! :) Pus!




EDIT: Annina piristi mua tämmösellä aivan ihanalla piirroksella ja teiltä on jo tullut sähköpostiin aivan ihania kuvia! Kiitos.

18 kommenttia:

  1. Oi kun oot söpö, parane pian! Hyvä idea, katsotaan löydänkö mitään pinkkiä vaatekaapista.

    VastaaPoista
  2. Mulla on tällähetkellä vaa mustaa päällä.. :) Hei mulla olisi kysymys, miten blogiin saa laitettua youtuben videoita..? Mulla näkyy vaan pelkkä linkki.. Oon vähän käsi tän kaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi sinua, koitahan parantua :)
    Mutta miten voit näyttää noin uskomattoman freesiltä ja hyvältä, vaikka olo ois kuin katujyrän alle jääneellä? Mikä on sun salaisuus?

    VastaaPoista
  4. Voii mulla tuli melkein itku silmään, parane pian!! ♥ Mä oon viettämässä verhoudu mustaan -päivää, koska kamppailen varsin ikävää sairautta vastaan myös, mutta yritän etsiä jotain pinkkiä päälleni! :)

    VastaaPoista
  5. Voi apuaaaaaa, en kestä kun oot noin suloinen! <3

    VastaaPoista
  6. Aww, oot tosi suloinen, parane pian! :)
    Mä ajattelin eilen et tänään oon reipas ja puen jotain pinkkiä päälleni ja niin myös tein. Jotenkin pelkkänä ajatuksena jo niin kiva, joten mukavaa olla messis ees jotenkin. :)

    VastaaPoista
  7. VOI APUA!!!! Ihana oot Peppi!! <3<3 :)

    Koita kestää sen kamalan taudin kaa, nyt voi herkutella hyvällä omalla tunnolla ku kerran oot kipee, jos siis vaan maistuu :(

    Mulla ei oo mitään muuta pinkkiä ku roosa nauha joten kannan sitä tänään baariin asti :D

    Viikonloppuja!!

    VastaaPoista
  8. Voi ei.. Oot kyllä vallan ihana vaikka ootkin kipeänä. :)

    Koita parantua pian! :)

    VastaaPoista
  9. aivan todella suloinen video! laitan kuvan (tai kuvia) sinne kun saan kuvailtua päivän asua ja muuta. paranemisia sinne!

    VastaaPoista
  10. Hieman lässytät. Alko vaan ärsyttää. Parane pian, koska toivoin todella, että et lässytä noin paljoa ku oot terve.

    VastaaPoista
  11. aleika: Näin teen! <3 Nyt iski joku ihan yllättävä heikkous :D

    poskisuudelma: Taisi löytyä! ;) Kiitos tsempeistä <3

    Marjo: Siinä on se sellanen Embed-koodi tms. niin sen kopiot blogiin, ni pitäis näkyä! :) Koklaa ja kysy jos ei onnaa, ni yritän neuvoa enemmän!

    Sinisilmä: MITÄ? :D Siis mun nenähän on ihan turvonnut ja poikaystäväkin sano, että susta kyllä näkee, et nyt on kipee olo :D Olin et jeesjees, kiitos ;) Mut siis tossa oon oikeesti just heränny ja vaatinut saada läppärin sänkyyn :D

    Tiia: Koita ite parantua senkin ihana. <3

    kirppu: Kiitos ite oot! <3

    Tiija: Mun mielestä ajatus on kans jotenki ihan hirveen ihana ja pinkki näkyi kuulemma tänään selkeesti katukuvassakin! Mahtia :)

    Anonyymi: Haha ite oot ihana! <3 KIITOS! Hyvä, kun kannat roosa nauhaa ylpeenä! :)))

    Piia: Kiitos, koitan kyllä. Mun täytyy huomenna olla nimittäin siinä kunnossa, että voin lähtee pois kotoota! :)

    emmymoi: Kiitos <3 jään odottamaan innolla! ;)

    Anonyymi: Kiitos paljon, mä toivon kanssa et tervehdyn pian ja lopetan lässyttämisen! :)

    VastaaPoista
  12. Hei kiitos! :) En muista olenko jo sanonut, et tykkään tästä blogista paljon!

    VastaaPoista
  13. Kertoisitko lyhyesti, mika tuossa videossa on ydin? Meilla taalla kun on Youtubet ynnamuut suljettu, niin en paase sita katsomaan :)

    VastaaPoista
  14. Annina (eri kuin kuvan piirtäjä) (:23. lokakuuta 2009 klo 20.46

    Voi Peppi parka, parane pian <3
    mulla on ollut tänään pinkki toppi, korvikset, pinkkiä kynsilakkaa ja toki roosa-nauha :)

    Hyvää pinkkipäivän iltaa ja syö herkkuja, niin mäkin teen ;)

    VastaaPoista
  15. http://nuncapasasenada.blogspot.com/2009/10/wear-pink.html

    Kuvatodiste pinkkiyden aloittamisesta jo eilen, joka jatkuu tänään kotona sairastaen pinkissä yöpaidassa, yöpöydällä Lambin pinkkejä nessuja. :) Joten hengessä mukana! Paranemista sullekin! Olin vuosi sitten neljä kuukautta koko ajan todella kipeä, tiedän miten tuo vetää mielen matalaksi.

    VastaaPoista
  16. Hei ootko vähän söpö! ^^ iihihih

    <3:Vatukka

    VastaaPoista
  17. Miten joku voikin olla noin ihana? :D <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.