perjantai 9. lokakuuta 2009

"Ne oli niiiin ihania ja tyylikkäitä"

Eilen vihdoin koitti mun hartaasti odottama ja fiilistelemä päivä, nimittäin yksi lemppareistani, eli ranskalainen Nouvelle Vague saapui Suomeen. Sattuipa tietenkin juuri sopivasti, että oon nyt ollut aikamoisen kuumeinen ja vaan maannut sängyssä, joten oli vielä eiliseen iltapäivään asti vähän epävarmaa pystynkö oikeesti edes lähteä tonne keikalle. Nukuin, nukuin, makasin, makasin, katoin Gossip Girlia, nukuin lisää, otin lääkettä, nukuin ja otin lääkettä, jotta pääsisin ulos näiden neljän seinän sisältä edes hetkeksi pois. Näin uhmasinkin kaikkia luonnonlakeja ja lähdin poikaystävän kanssa autolla Korjaamolle.


Mä oon vähän jäljessä, kuten oon ennenki todennut, mutta en ollu koskaan aiemmin edes käynyt Korjaamolla. Se vaikutti ihan äärettömän kivalta paikalta ja aionkin mennä sinne ehdottomasti norkoilemaan uudestaankin.


Läski kuumehöyryissä hymyilee ja siemailee kokista.


No sit ne tuli lavalle ja ai että sitä riemua.


Mun keikkailua "häiritsi" äärettömän paljon se, että mietin koko keikan ajan sitä miten paljon tää laulaja muistutti mua Eevasta. Sillä oli ihan samanlaisia eleitä ku Eevalla ja sit kun se puhu, ni se puhukin ihan kuin Eeva. Musta tuntu, ku olisin kattellut Eevaa koko ajan ja tuli suuri kaipaus. Toi oli kans jotenki oi, niin ihanan turhamainen!


Lavalla nähtiin 3 eri laulajaa ja tää laulo vaan ranskaks. Se oli aika kaunista kans.


Mun lemppari oli kuitenkin ehkä "Eeva" koska sillä oli älyttömin meininki. Se myös hyppäs yleisöön ja yhtäkkiä bailas mun kyljessä kiinni kiljumassa ja pomppimassa. Ai mitä tein? No tietty hypistelin sen hapsumekkoa ja raakuin sen mukana. :D


Eeva sekos...kiva.


Ne oli oikeesti tosi ihanii ja sulosii. Keikan jälkeen mua tuli vielä moikkaamaan meidän ihana lukijamme Laura, joka oli auttamassa meitä nälkäpäiväkeräyksessä JA anto Mimmille kyniä vietäväks Intiaan. Kynät on kuulemma muuten mennyt hyvin kaupaks, köyhät lapset on ollut niistä tosi innoissaan. Täydellistä.


Olin verhonnut itseni seuraaviin:
Lasit: Asos
Takki: Gina Tricot, koko 42
Mekko: Mimmiltä ryöstettu, IVANAHelsinki, kokoa en tiiä mut varmaan 44
Vyö: H&M, 95cm.
Laukku: Kirppari
Leggarit: Lindex
Kengät: H&M

Kannatti lähteä, koska tänään olo ei oo läheskään yhtä kuumeinen ku eilen. Nyt meenkin keittämään teetä ja sit lepäilen ja suuntaan esim. lääkäriin. Mimmi pisti viestiä, että niiden junamatka (lähtivät eilen kohti eteläistä Intiaa) kestää vaan 50 TUNTIA :DD.. Mut siis oon myös huomannu, et jokainen viesti mitä ollaan lähetetty Mimmin kanssa nyt käsittelee aina edes jossain sivulauseessa ruokaa.. Mimminkin selkeesti huolehtii muodoistaan siellä onneks, koska itsekin olen tehnyt parhaani.

Muotobloggarinhan täytyy pitää huoli muodoistaan, että pysyy pehmeenä.

Translation: Last night I went to see one of my favourite bands, this French group called Nouvelle Vague. Loved the show, they were amazing and almost too cool to be true.


7 kommenttia:

  1. Sydämiä lentelee ja oli kiva nähdä sut eilen! Oli niiin hieno keikka, hykertelen itsekseni työpaikalla ja duunikaverit varmaan luulee että oon aineissa tai jotain :D

    VastaaPoista
  2. Oi beibe näytät upealta, ihana asu! <3

    Ja oi jospa oisin saanut olla mukaanaa.... :)

    VastaaPoista
  3. "Pulla päivässä pitää pyllyn pyöreenä", opetti isosisko :)

    Otat nyt vaan kunnolla viinaa ni lähtee kaikki pöpöt! :D Näin on jotku isot tytöt kertonu..

    VastaaPoista
  4. Moikka!
    Ensinnäkin, kiitokset mahtavasta blogista, se piristää päivän kuin päivän! Olen lueskellut teitä jo pitkään, mutta nyt vasta avaan kommentiboxin. Mimmille ihan mielettömän hauskaa reissua ja Pepille onnittelut naimisiin menosta :) Omat hääni ovat alkutalvesta. Mutta sitä tässä varsinaisesti lähdin kirjoittamaan, että herranjumala Peppi, siehän oot koko ajan kipeänä! Osaatko/haluatko kertoa mistä moinen johtuu, olen ollut siusta jo pitkään huolissani. <3 Kai olet käynyt lääkärissä yms...? Anteeksi jos vaikutan utelialta/ylihysteeriseltä :D

    VastaaPoista
  5. Kuumeessa tai ei, näytät ihanalta :)

    <3emmi

    VastaaPoista
  6. Ootpa taas söpö! :)
    Ja hei tolla mun kaksoisolennolla on aivan ihana mekko. Mä voisin myös kokeilla tollasia lettejä..

    Oon muuten kanssa nyt kuunnellut Nouvelle Vaguea, Puolassa soi se yhdessä baarissa ja tykästyin kovasti! Olisinpa ollu tuolla keikalla.. mut toivottavasti nähdään pian muissa merkeissä! :)

    VastaaPoista
  7. Voi että sä oot kaunis :o
    Voiku mäki oisin -_-'

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.