torstai 29. lokakuuta 2009

Miten voit auttaa? Maistuisiko aamiainen?


Mä olin itse tänään Meilahden sairaalassa käymässä ja kävellessäni syöpäsairaalan ohi mun oli pysähdyttävä hetkeksi, koska siitä tuli niin älytön tunnelataus. Mä tiedän miten vaikeeta mulle niin älyttömän rakkaalla ihmisellä on niiden seinien sisällä ollut viimesen vuoden aikana ja tiedän myös, että se meni sinne jälleen tänään jälkitarkastuksiin. Mua aina ahdistaa sillon ku tiedän sen menevän sinne, koska mua pelottaa, että se tuo sieltä mukanaan jotain ikäviä uutisia. Tänään mulle tuli kuitenkin ihan mielettömän hyvä tunne, koska mä oon saanut olla tässä kampanjassa mukana ja vaikka rahallisesti en ole kovinkaan paljon pystynyt tälle asialle tarjoamaan, niin toivon tehneeni edes vähän hyvää puhumalla näistä asioista.


Tässä siis viimeisenä jälleen yksi lemppareistani mitä Roosa nauha-kampanjan tämän vuoden yhteistyökumppaneiden tuotteisiin tulee nimittäin Fiskarsin Roosa nauha-aamiaissetti:




Mukana on jo legendaariset keittiösakset, juustohöylä ja perunankuorija, tietenkin söpön pinkkeinä. Kaikki tuotteet on jo meidän taloudessa erittäin hyviksi havaittuja ja konepesun kestäviä, meillä luotetaan muutenkin Fiskarsin osaamiseen. Setin suositushinta on 19,90e ja hinnasta lahjotetaan 1,50e Syöpäsäätiön Roosa nauha-rahastoon. Settiä löytää kaikista hyvinvarustetuista puodeista ympäri Suomen ja niitä on saatavilla vuoden loppuun saakka. Mä ainakin sain viime vuonna Roosa nauha-tuotteita joululahjaksi, joten tässä mun mielestä hyvä vinkki myös noin lahjamielessä!

Roosa nauha-kampanjahan loppuu virallisesti tänä lauantaina, joten nyt sitten vedetään vielä loppurutistus. Te ootte ollut ihan mielettömiä, koska meidän pottiin on tullut tähän mennessä 40 lahjoitusta ja se on oikeesti aika huikeeta, koska meillä ei ollut sen suhteen mitään odotuksia. Monet teistä on laittanut euron, jotkut enemmänkin ja se olikin meidän idea, että kaikki halukkaat lahjoittaa sen verran kun oma lompakko antaa myöten. Kiitos teille ja kiitos myös kaikille jotka on kommentoinut ja laittanut sähköpostia aiheesta, ootte tuonut paljon hyvää mieltä meille, koska tää on tärkeä ja meitä koskettava asia.


Meidän nimeä kantavan pinkin potin löydätte täältä ja vaikka valmis summa on 10e, niin voitte itse määritellä sen teille sopivaksi.

K I I T O S, kun ootte auttanu meitä auttamaan!!!! :)

12 kommenttia:

  1. Nyt on tehty lahjoitus pottiin! Ihana blogi teillä:)

    VastaaPoista
  2. Mun mielest on mahtavaa, että ihmiset voi auttaa ostamalla. Monella ei ole varaa/innostusta lähteä lahjoittamaan suoraan, mutta halu auttaa kuitenkin on. Siks pienillä valinnoilla joilla saa jotain kaunista itselle tekee myös päivän hyvän työn. Erityisen hienoa on, että hyväksi havaitut merkit on myös lähteny mukaan jolloin joku voi tulla jopa vahingossa auttaneeksi ostaessaan jotain tarvitsemaansa :) (epäselvästi selitetty mut pääpointtina oli se että hienoa tytöt kun lähditte kampanjaan mukaan ^^)

    VastaaPoista
  3. Ihanat! Mun on pitänytkin ostaa uusi juustohöylä ja uudet sakset ja kai mä perunoitakin voin opetella kuorimaan kun kuorimaveitsi tulee mukana:D. Kiitos vinkistä!:) ps. Tykkään teidän blogista.

    VastaaPoista
  4. tein juuri lahjoituksen pottiinne :) kiitos kun jaksatte kampanjoida hyvän asian puolesta!

    VastaaPoista
  5. Kävin myös vihdoin ja viimein lisäämässä muutaman roposen pottiin :) !

    Äiti osti joululahjaksi Iittalan HotCool-lasit, Kultajousesta hain timanttirusettipinssin, ja kerrankin on saanut oikein erityisen hyvällä omatunnolla syödä Geishaa ja ostaa sydänvessapaperia koko kuun :) .

    Meidän mummulla on yksi kontrollikäynti taas takana päin ja kaikki ok tältä erää. Joka kerta on jännitys yhtä suuri, kun tarkastusten jälkeen soitellaan ja kysellään tilannetta. Terkkuja ja jaksamista teidänkin mummille <3 !

    VastaaPoista
  6. Kun on joutunut seuraamaan läheisen ihmisen sairastavan syöpää ja kuolevan siihen, haluaa auttaa kaikessa mahdollisessa mikä liittyy syöpään, niinpä tein minäkin vihdoin lahjoituksen teidän pottiin :) Ja teidän blogi vaan on niin ihana, taasen kerran sanon sen :))

    VastaaPoista
  7. Hyvä että muistutit loppurutistuksesta! Oon miettiny et pitäis heittää euro tai pari, mut ei oo saanu aikaan :D:D
    Nyt heitin huimat 1,5€ kassaan, toivotaan että siitä on apua jollekkin. Ja tietenkin on. :)

    Te ootte todellisia hyviksiä, ku ootte tässä jutussa mukana. Tykkään teistä.

    Pusipusi, halihali. :)

    VastaaPoista
  8. Pikkulahjoitus,
    rakkaudella nimppu jonka kihlatun äiti taistelee levinnyttä rintasyöpää vastaan. Aika näyttää mutta just nyt ennuste on huonoa huonompi.

    Pitäkää lippu korkealla!

    VastaaPoista
  9. Lahjoitus myös täällä tehty.

    Taidanpa muuten käydä itsekin ostamassa tuon Fiskarsin setin. Tai jos en sitä, niin jotain, jolla pystyn samalla auttamaan. Olen monta kertaa halunnut tukea tätä asiaa juurikin ostamalla tuotteita, mutta henkilökohtainen mieltymykseni on sikamaisesti aina mennyt edelle, sillä en ole suuri vaaleanpunaisen ystävä, ja nämä käyttötavarathan tietysti ovat tätä väriä. Nyt kuitenkin olen makustellut ja sulatellut asiaa, ja olen tässä jo vähän tottunut ajatukseen vaaleanpunaisista saksista ja juustohöylästä niiden ihanien vihreiden sijaan. C'mon, on niitä kamalampiakin (pieniä arkipäivän) asioita! Ja hyvä tarkoitus tekee väristäkin heti mielekkäämmän. (Enkä sitä paitsi saa mielenrauhaa, jos päädyn olemaan itsekäs näin jalossa asiassa.)
    Joten tässä siis huomaa, miten todellakin tälläisten kampanjoiden kannattaa olla selkeästi näkyvillä useamman päivän ja mahdollisesti jopa useamman viikon ajan, sillä tälläinen hitaasti syttyväkin yksilö pääsee vielä mukaan. :) Onneksi kuitenkin noita roosa-nauha tuotteita on myynnissä pidempäänkin, kuten juuri vuoden loppuun, eikä esim. vain yhtä viikkoa.

    Eli hienoa työtä teette tytöt, kun olette näkyvästi mukana tukemassa syöpäsäätiötä! Kiitos siitä! :)

    VastaaPoista
  10. aaaaaaa muistin vasta nyt aamupaniikissa että piti lahjoittaa joten toivottavasti vielä tuli perille asti! :D tää oli mun ensimmäinen lahjoitus ikinä mihinkään ja oon kyllä vähän ylpeä itsestäni että se oli just tähän kampanjaan koska muistan itekin kuinka järkyttävää se oli löytää kyhmy omasta rinnastaan vaikka se kystaks sitten osottautukin. tsemppiä more to love-mummolle ja kaikille muille jotka on rintasyövästä tai mistään muustakaan syövästä jo voiton ottaneet!

    VastaaPoista
  11. Kiitos kaikille ihan älyttömästi avusta. Te ootte niin upeita, että tässähän ihan pyöreempi ihminen herkistyy! More to love-mummi on myös otettu avustanne ja kiittää paljon myös terkuista ja tsempeistä! Kiitos <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.