keskiviikko 21. lokakuuta 2009

All black and grey.


Tänään oli taas "se aika viikosta", kun painelin lääkäriin kuulemaan tutun virren "Tätä parantumatonta flunssavirusta on nyt ihan hirveästi liikkeellä". Aamulla oli vaikee päästä ylös, koska päätä särki niin paljon, nenäkannuttelinkin ihan sumussa ja mietin jo sitä hetkeä, kun pääsen kaatumaan takasin sänkyyn.


Matkalla kuvailin Kamppia, joka ammotti tyhjyyttään. Mun mielestä keskusta on aina aamusin ihana. Ensin ruuhkaa ja kiireisiä ihmisiä ja sitten täys hiljaisuus, kun kaikki on päässeet työpaikoilleen.




Kävelin myös Annin ja Fannin kodin läpi ja toivoin, että ne olis ollut siellä. Mä nimittäin oon ihan niiden Youtube-päiväkirjan fani ja käynkin aina hirnumassa niiden merkinnöille.


Matkalla tietenkin jäin hetkeksi myös haaveilemaan... Tää on ehkä mun lempi paikka Helsingissä?


Mun toinen koti, nimittäin Kampin Terveystalo. Haluaisin kehua paikkaa, koska tykkään hirveesti mun lääkäristä, mutta tänään odotin ensin tosi pitkään infossa, että pääsin ilmottautumaan lääkäriin (mun edessä oli joku 30 tyyppii jonossa), jonka jälkeen menin lääkärini huoneen eteen nukkumaan, kun olo huononi ja sitten pitkän odotuksen ja muutaman mun ohi menneen potilaan jälkeen selvisi, että infossa olivat unohtaneet merkata, mun saapuneen paikalle. Nice! Kerrankin kun menin oikeesti ajoissa, yleensä oon aina myöhässä.

Näin matkalla myös erästä tuttuani, joka kuullessaan mun olevan tänäänkin kuumeessa ihmetteli miten voinkaan näyttää niin freshiltä, vaikka oon kipee? En ite koe oloani hirveen freshiks, mutta hyvä vaan näin. Mulla onkin jo kasa vippauskonsteja, koska en näytä paranevan, nimittäin ostin apteekista silmätippoja, jotka vie silmien punasuutta pois (hätätilanteita, kun haluu olla edes vähän freshimpi esim. jos tapaa Robert Pattinsonin varten :D) ja Mufen HD-meikkivoide ja puuteri tekee kans ihmeitä.. Pitäisköhän niistä tehdä ihan oma postauksensa? Tää pintakuivarasvanaama on nimittäin löytänyt aivan täydellisen pohjameikin, enkä enää ikinä vaihda pois.

Tänään verhouduttiin jälleen mustaan ja harmaaseen. Mun päällä ei nykyään enää ihan hirveesti värejä nähdä. Mimmi onneks hoitaa sen puolen!


Pepin asu:
Hattu: GT
Kauluri: H&M men, kiitos Anna inspiraatiosta!
Takki: GT, koko 42
Neuletakki: GT, koko L
Tunika: GT, koko L
Leggarit: GT, koko L
Saappaat: Disnko, koko 38


Unon asu:
Aito Coton De Tulearin turkki, jonka äiti on trimmannut ihan rumaksi ja "voitko pliiiis ottaa äiti mut syliin, maassa on niin kylmää"-pyyntö.



Moi.

Juttelin tänään Skypessa Mimmin kanssa ja ne kuulemma lähtevät huomenna suuntaamaan jälleen uuteen paikkaan, mutta pysyttelevät luultavasti Goalla loppuloman ajan. Niin ja ymmärrättekö? Mimmi tulee takasin ens viikolla!!!!!! Mä en malttais odottaa. Se lähetti mulle yks ilta viestin, että "On niin kivaa, olisitpa täällä" Minä tietty liikuttuneena täällä, että voi awwwww jeee Mimmillä on mua ikävä, ni tänään kuittas sen hetkellisenä mielenhäiriönä... Mä myös tänään vihdoin pääsin luettelemaan sille tuliaistoiveita, joilla mut saa yllättää. :D

Nyt iso kuppi Indian Chaita, se muuten on ihan törkeen ihanaa teetä ja sopii niiiin hyvin tähän syksyyn. Pyysinkin Mimmiä tuomaan mulle sellasta ihan aitoa, siihen asti pärjäilen mieluusti tolla Liptonin vastaavalla, joka tekee mut hyvin iloseks näinä iltoina!

22 kommenttia:

  1. Sä näytät ihan uskomattoman hyvältä vaikka oot kipee! Mun piti ostaa toi kauluri mut sit jätin kauppaan, en tajua miksi? :P

    VastaaPoista
  2. Juonpa tässä juuri ihan samaa teetä, hassua!

    Niin, ja tuo meikkivoideasia kuulostaa tosi hyvältä, kun itsellä on myös pintakuivasekaihomikälie.

    VastaaPoista
  3. Kaunokainen on hän, flunssasta viis! Ja toi päähine on tosi jees, moni (lue: minä) näyttäis tuo päässä ihan tollolta.
    En tiedä ootko kertonutkin mutta mistä oot hankkinut ton meikkivoiteen, sitähän ei ihan perusprismoissa kaupitella?

    VastaaPoista
  4. Oh Peppi, oh Ben & Jerry's!

    Peppi on hyvä ja kertoo lemppari jätskimakunsa noilta :) Oon ite maistanu vasta cookie doughia -menetin (melkein) sydämeni sille...

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihana asu kokonaisuudessaan! Ja näytät tosiaan uskomattoman hyvältä, vaikka olet kipeä! Itse en näytä edes terveenä noin häikäisevältä. :) Mimmiä ikävä, onneksi tulee kohta takaisin.

    VastaaPoista
  6. Tuttu paikka tuo Terveystalo, mullakin on se monen viikon nuhakuume. Jes!

    VastaaPoista
  7. Miten joku voi näyttää kipeenä noin hyvältä?? Epäreilua. :))

    VastaaPoista
  8. Juotko sitä semmosta teetä, mikä tuoksuu ihan glögille? Ostin just jotain indiansysteemiä, ja vaikka oon kauheesti yrittäny taistella kaikkia ihania jouluajatuksia vastaan (koska, rakasta veljeäni lainaten, nyt on vasta lokakuu), niin heti tuli kauhee joulufiilis, kun aloin tuoksutella sitä :) .

    Oliko sillä lääkärisedällä edes mitään uutta kerrottavaa? Vaikka ihan tarkka päivämäärä, että koska pääsisit taudista eroon?!?

    Ja hyvin kyseenalaisen sekakuivarasvaihon omistajana kuulisin kanssa mielelläni kaikkia toimivia niksejä, joitten avulla vois edes vähän näyttää ihmiseltä! En kyllä oikein käsitä, että miten joku voi kipeenä saada itsensä noin freesiksi, mutta hyvä että joku sentään osaa :) .

    Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  9. Mä toivoisin myöskin tälläisenä pintakuivarasvanaamana omaa postausta sun meikkivoiteesta ja puuterista! :)

    VastaaPoista
  10. hei, olitko se sinä joka käveli kameran kanssa eilen kruununhaassa liisankadulla? katoin vaan kauempaa että oli ainakin ihan sinun näköinen niin piti tulla kysymään :>

    VastaaPoista
  11. oih ihana kauluri :P

    paljonko maksoi?

    VastaaPoista
  12. Mäkin toivoisin omaa postausta sun pohja meikistä:)

    VastaaPoista
  13. Riikka: No en mäkään tajua, se on oikeesti ihana! Tosi lämmin ja jotenki niin mukava :) Nyt äkkiä hakemaan se! Kiitos <3

    Peach: Jes, mä teen heti ensitilassa postausta tosta, koska se on oikeesti vaan niiiin hyvä! Se on hyvää teetä, nam!

    tina: Mufella on jälleenmyyjiä kyllä tässä Helsingin alueella, voisin tosiaan tehä postauksen ja laittaa siihen kans niitä! :) Mä ite kävin siellä Mufen omassa pisteessä, joka sijaitsee Hesarilla Kalliossa.


    Anonyymi: Peppi jos joutuu yhden valitsemaan, niin purkeista ehottomasti Chocolate Macadamia, mutta sitten Vermonster on paras mitä oon ikinä maistanut. Peppi rakastaa noita jäätelöitä <3

    Hosuliini: Ihana kiitos <3 Musta tuntuu, että oon jämähtäny mitä tohon pukeutumiseen tulee, näytän aina ihan samalta. :D Mimmiä on ikävä, mutta kohta laitetaankin sitten se vaik päivittelee kuukaudeks ja Peppi siirtyy lomalle ;)

    Noora: Tsemppiä! <3 Tiedän tasan miten hanurista se onkaan!

    Piiu: Haha no voin kertoa, että olo ei oo kyllä sellanen, että näyttäis hyvältä, mut kiitos <3

    piiapauliina: No siis joku vois mieltää sen joulun tuoksuseks, kun chaissahan on vissiin kanelia? :PPP

    Lääkäritädillä ei ollu kyllä mitään uutta kerrottavaa, eikä päivääkään vielä tullu! Mut josko tää tästä vielä joskus. :)

    Ehdottomasti kerron mielelläni tuosta uudesta löydöksestäni, mä nimittäin oon ettiny ja ettiny jotain mulle toimivaa comboa ja nyt tuntuu löytäneen ainakin uusi suosikki! :)

    Kiitos <3

    elisse: Jes! Sen mä sitten teen, kun kerta tahotte! :)

    aleika: Olisinkin ollut, mutta en oo kyllä siellä päin liikkunut tällä viikolla ollenkaan :/

    Anonyymi: 9,95e oliskohan maksanut ja suosittelen LÄMPIMÄSTI! :)

    VastaaPoista
  14. Ei kukaan voi olla kipeenä noin nätti ;<

    VastaaPoista
  15. Anonyymi: Sitä saa mitä tilaa! ;)

    Silja: No tai sit kuvaaja on vaan hyvä :D Kiitos <3

    VastaaPoista
  16. Mua niin harmitti täällä joensuun h&m, kun niissä seinämainoksissa yhellä komeella häiskällä oli tollanen kauluri kaulassa ja onnessani etin sellasta hyllyistä, mutta arvaappa vaan löytykö :( mitäpä jns h&m löytyskään :D
    ehkä ne ois rantautunu vasta nyt sinne, toivotaan.

    VastaaPoista
  17. oooooooooooo love the outfit! is that a sweater, the grey cowl neck thing? or a scarf? i can't tell....

    VastaaPoista
  18. Joo tee ihmeessä postaus MUFE:n meikkivoiteesta :) Omaan itsekin tällaisen kiukuttelevan pintakuiva-rasvoittuva-ihon. Enkä oo täydellistä meikkivoidetta vielä löytänyt. Biothermin aquasourcet on ihan ok:t, mutta ei ne täydellisiä ole.

    VastaaPoista
  19. Sä olet niin kaunis! Niiiiiiin kaunis :) Oon kateellinen :< ja aivan upea tyyli ;)

    p.s rakastan tätä blogia

    - helmi

    VastaaPoista
  20. "Aito Coton De Tulearin turkki, jonka äiti on trimmannut ihan rumaksi"

    Eiks oo niin, että ainakin kaikkialta mistä mä oon lukenu niin sanotaan ettei cotton oo trimmattava rotu? Mutta ainakin ne cottonit mitä oon nähny blogeissa pyörivän on trimmattu justiin tuollai lyhytturkkisiksi ja eri söpön näköisiksi <3 Haluisinkin siis tietää pidätkö koirasi turkin aina noin lyhkäsenä ja oletko käyttänyt sitä trimmattavana vai trimmaatko itse? Kun mä olen hankkimassa koiraa ja taistelen bichon friseen ja cottonin välillä. Cotton ois mun ykkönen, mutta kun mietin sitä turkin trimmausta, että voiko sen pitää juurikin tollaena lyhkäsenä, kun mun mielestä se näyttää kivemmalta kun pitkä turkki. En haluis valita bichonia vaan sen takia, että se on "virallisesti" trimmattava rotu.Mut en myöskään haluu että mulle aletaan jossain trimmaus paikassa urputtaa ettei tätä saa trimmata :D

    -Elina

    VastaaPoista
  21. Esittele ihmeessä meikkipohja! Ihotyyppisi kuulostaa samansuuntaiselta kuin omani ja olisi kiva tietää mikä myrkky on kyseessä. Itselle kun ei tunnu sellaista tököttiä löytyvän mikä pitäisi punotuksen ja kiillon pois tuntia pidempään. Raivostuttavaa!

    VastaaPoista
  22. anni: Toivottavasti on löytyny sieltäkin, mä niin tiedän ton JNS H&M-tunteen! ;)

    It's EKG!: Thanks babe! Hmm it's like a collar :)

    splash: Teen hetiku saan oman ihoni tän sairastamisen jälkeen sellaseks ettei se oo täynnä näppyjä ja ihan kuiva. Ei tee mieli kuvailla naamaa ollenkaan nyt, saatika laittaa siihen mitään meikkiä! :D

    Anonyymi: Kiitos helmi! <3

    Anonyymi: a) COTON ON NIIIN IHANA ROTU! b) Ite trimmaan saksilla ja oon kuullu, että niin tekee monet muutkin. En tiedä mitä näyttelyssä sanottaisiin, kun cotonillahan kai pitäis olla pitkä turkki siellä, mutta oon nähnyt lyhytturkkisiakin. Mä leikkaan ite, mutta ajattelin viedä Unon ihan trimmaajalle tässä piakkoin! :)

    au: Esittelen kyllä, rakastan noita nimittäin! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.