keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Robert, I'm here!

Okei, bongasin eilen Suosikin sivuilta tällasen erittäin mielenkiintoisen uutisen, johon halusin ehdottomasti tarttua koska.. no koska vaan halusin:



Hurmurinäyttelijä: En saa deittiseuraa!

Robert Pattinson valittaa, ettei löydä tyttöystävää.

Twilight-hurmurilla luulisi riittävän naisia mielinmäärin, mutta totuus on kuulemma toinen. Robia häiritsee myös se, että monia tuntuu kiinnostavan enemmän roolihahmovampyyri Edward Cullen kun todellinen Robert.

– Rehellisesti, en edelleenkään ymmärrä mitä tapahtuu. Eilen söin lounasta ja ravintolan ulkopuolella oli varmaan 400 tyyppiä. Se oli ihan sekopäistä, mutta en voi ottaa sellaista vakavasti. Kyseessä on työ ja tytöt kiljuvat Edwardia, eivät Robertia. En vieläkään onnistu löytämään deittiseuraa.


No siis.... tilannehan on se, että minä oon tosiaan menossa naimisiin ja elän onnellisessa parisuhteessa, mutta kunnon nainenhan pitää tietenkin niitä muitakin vaihtoehtoja varalla, kuten esim. meillä on Mimmin kanssa yhteisenä poikaystävänä Pharksu, jolle ollaan myös tehty runo tai sitten on muutamia muitakin tässä ollut.

Henkilökohtaisesti mun täytyy myöntää, että esim. eilen keskustelin pitkään erään miespuolisen ystäväni kanssa Rob Pattinsonin ihanuudesta ja siis nimenomaan siitä, en Edwardista, kun oon nyt kuunnellut aika paljonkin Robin musisointia ja rakentanut mielessäni siitä aika täydellisen miehen: Osaa näytellä hyvin, on ihanan persoonallisen näkönen, vaikuttaa vähän ujolta, hyvä tyyli, osaa laulaa ja soittaa kitaraa, tykkää kuulemma esiintyy hämysissä pubeissa, salaperänen, ei tykkää julkisuudesta yms..

No ajattelin sit tietty hyvänä ihmisenä myös sitä, että jos Robilla on tommonen ongelma ettei se löydä deittiseuraa, niin pitäisköhän mun uhrautua? Jos veisin sen vaikka treffeille, koska onhan se vähän sääli jos se ei koskaan pääse treffeille ja silleen... Nyt vaan sit jäänki miettimään, että miten lähestyisin sitä. Kuulemma kirje olis hyvä ja saattais vedota Robertin herkkään sieluun..


Onkohan teillä kellään sattumoisin Robertin osotetta, kun voisin ihan mielelläni ruveta raapustelemaan jotain luonnosta?

EDITEDITEDIT: Kattoessani tota haastattelua ehkä 10000 kerran haluaisin lisätä muutaman pointin listaani: Hauska, vaatimattoman olonen, AKSENTTI, rakastettava, vielä enemmän rakastettava.

kuvat täältä.

32 kommenttia:

  1. Ei, enkä antaisi sillä haluan SparklyBoyn itselleni ;O) Eilen juttelimme FB:in välityksellä tästä samasta uutisesta ja voivottelimme että kuka meistä "uhrautuisi" herralle seuraksi.
    En ole koskaan kommentoinut blogiinne mutta nyt piti avautua..Muuten, on se silti hyvä että meillä varatuillakin naisilla on silti päiväunien kohteita, itse lapsellisesti kohkaan harva se päivä tästä herrasta tai Quintosta ;O) Teillä on kiva blogi ;O)!!!

    VastaaPoista
  2. Hei, minäkin olisin oikein ilomielin vapaaehtoinen Robertin deittikumppaniksi! Itsekin olen luonut Robertista oikein unelmapoikaystävän kuvan mielessäni, ja kyllä hän varmasti on tosi symppis oikeastikin. Ja minä varmasti arvostaisin häntä ihan Robertina enkä Edwardina, koska mun mielestä Robert oli Edwardina aika kökkö. Harmi vaan että nuo 400 teinityttöä piirittää EdwardRobertia jatkuvasti, miten siitä pääsee läpi?

    Aurinkoista keskiviikkoa sinne, ja kiitos ihanasta blogista ihanille tytöille. Olen suht uusi lukija enkä ole tainnut ennen kommentoida .. nyt Robert Pattison innoitti, ai kamala. :D

    - Liisa

    VastaaPoista
  3. Hahaha. :D Itse en tuolle miekkoselle syty sen kummemmin, vaikka varsin komea tapaus onkin, joten minun puolestani saat viedä Robertin treffeille. Saatte siunaukseni! ;) Voisi tosiaan tehdä Robsulle ihan hyvää, että uhraudut, jos se raukka ei kerran naista saa. :D

    VastaaPoista
  4. Roberthan on ihana! Minä en ole edes nähnyt Twilightia enkä lukenut niitä kirjoja, minulla ei ole tietoakaan Edward Cullenista (joka kyllä vaikuttaa lähinnä ko. kirjailijan märältä unelta enemmän kuin täysipainoiselta fiktiiviseltä hahmolta). Cedric Diggory oli kuumempi!

    VastaaPoista
  5. Olen vasta vähän aikaa sitten löytänyt bloginne ja täytyy kyllä sanoa, että olette molemmat ihan huippuja!(: Tulee väkisinkin hyvälle mielelle kun lukee teidän juttuja.

    VastaaPoista
  6. Voi että, mä olen myös jo lupautunut että voin vallan hyvin lähteä Robertin deittiseuraksi ja vaikka pidemmäksikin aikaa :D

    Robert on vallan mainio näyttelijä, aikoinaan katselin häntä Harry Potterissa :) Ja se ääni.. mmm... kylmänväreet.. yhdistettynä akustiseen kitaraan...

    ROBERT! MARRY ME!!!!


    (niin siis avo/aviomieshän ei ole este, ainoastaan hidaste)

    VastaaPoista
  7. No huh onpas KUUMA auuu auu!
    Ja ihanan homssuiset hiukset tuossa ellenissä :--D

    VastaaPoista
  8. Sori tytöt, Robert sattuu oikeasti olemaan jo mun poikaystävä. :S
    Eivaa, kyllähän tuo Robbie mullekkin kelpaisi. Ihan Robertina, eihän hän edes ole Edward! Edwardin Cullen oli (ja tulee olemaan) vain yksi hänen rooleistaan, joten en tajua miksi teinitytöt ajattelevat Robertin Edwardina. Outoa...

    VastaaPoista
  9. Aaaah joo mullekin Robertin osoite! Arvostaisin häntä Robertina, kuunnelkaa nyt tuota aksenttia !!!! Olen myyty :))

    VastaaPoista
  10. Mäkin juuri ja juuri saattaisin kyllä Robertin kanssa treffeille lähteä. Enkä todellakaan minkään Eetu Cullenin, se kun on oikeasti ainakin niissä kirjoissa astetta ärsyttävämpi! Kirjan perusteella olisin ehdottomasti valinnut Jacobin :D

    VastaaPoista
  11. miks maailmassa on jotain noin täydellistä...

    VastaaPoista
  12. Musta toi on yhtä kamala kuin edellisen Suomen "unelmien" poikamies!:D

    VastaaPoista
  13. MOUMOU: Sä et voi edes laittaa niitä kahta samaan lauseeseen, se on suuri LOUKKAUS! :D

    VastaaPoista
  14. Mäkin liityn Robertin kanssa treffeille haluavien joukkoon! Se on ihana <3

    VastaaPoista
  15. UK Address:
    Robert Pattinson
    c/o Curtis Brown Group Ltd.
    Haymarket House, 5th Floor, 28-29 Haymarket
    London
    SW1Y 4SP
    England

    LA Address:
    Robert Pattinson
    c/o Endeavor Agency
    Stephanie Ritz
    9601 Wilshire Blvd. Floor 3
    Beverly Hills, CA 90210
    USA

    Siinä olis noi viralliset. ;)

    VastaaPoista
  16. Aaah...no enhän mä nyt pysty enää tänään opiskelee kun pitää jäädä tuijottelee näitä kuvia.( apua, en pysty kirjoittaa kun mulla on sellainen pieni ongelma, että veri alkaa heti vauhdilla kohista päässä kun noita kuvia näkee)

    Ja fanitan kanssa nimenomaan Robia. Edward on mun makuun vähän liian pelottava stalkkeri.

    Ja Moukku hei, EI TODELLAKAAN OLE SEN ENTISEN "UNELMIEN" POIKAMIEHEN NÄKÖINEN! PERU SANASI TAI HEITÄN SUT BLOGIRISTEILYLLÄ LAIDAN YLI;D

    VastaaPoista
  17. siis voi helvetti, nyt jäin taas jumiin tonne youtubemaailmaan. oih, robert take me now!

    VastaaPoista
  18. Kannatan tätä ajatusta. Uhraudut ja viet yksinäisyydessä vellovan Robin deiteille. Siitä saa hyvän jutun tänne. Paljon kuvia kiitos! Sitä odotellessa..

    VastaaPoista
  19. Et sinä voi alkaa deittailla MUN Roberttia, kun kirkkokin on jo varattuna enskesälle! <3 :DD Robia on jo kuolattu kauvan aikaa ennen niitä huonoja vamppyyrileffoja. Ah mikä pakkaus.

    VastaaPoista
  20. hei tohon edelliseen postaukseen liittyen, ois kiva jos voisitte joskus tehdä postauksen missä opetetaan tekemään kiharoita ja laineita GHD:llä :)) oon ite yrittäny kattoo youtubesta ja kaikkialta mut en vaan voi sisäistää niitä ohjeita :D:D kiitos paljon etukäteen jos joskus toteutatte, OOTTE HUIPPUJA!

    VastaaPoista
  21. Mut sä oot kuitenkin menossa naimisiin.. Niin eikös olis paljon reilumpaa luovuttaa Rob mulle? :D

    VastaaPoista
  22. Tsihihihihii no ei ainakaan oo epäselvää kenestä unelmoin taas ensi yönä <3___<3

    Jos meet Robertin kanssa treffeille, niin VANNON kolkkaavani sut kun meet puuteroimaan nenääs tms! >;) Sitte meen takasin ja sanon et Pepille tuli kiire, sori vaan, ja nyt oon sitte tässä kuitenkin ja ja ja... Ja sitten mennään naimisiin! : DDD

    No ei vaan, aksentti KYLLä, ulkonäkö KYLLÄ, Edwardin rooli KYLLä, koko mies KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ!! Tänne heti!

    Saatoin vähän seota mut minkäs teet kun toinen vaan on noin ihana.

    VastaaPoista
  23. mou mou hiljaa siellä! :D

    VastaaPoista
  24. Robert on ihan täydellinen mies ahh <3
    Tuli tosta listauksesta mieleen et Roberthan on vähän niinkuin meidän ihana Koop (joka on myöskin täydellinen mutta Koopilla on vaan vientiä aika tavalla harmi :( )

    VastaaPoista
  25. I AGREE <3 Robert, nimenomaan Robert, on mun unelmieni mies<3 en pysty ees kattoon tota videoo tai alan kuolata....

    VastaaPoista
  26. Hei tää ei nyt käy, se olen kyllä minä jonka hänet vie! ;)

    Jos Robin näköinen, lahjakas ja oloinen ihminen ei saa seuraa ketä sitten saa!

    Mutta ymmärrän kyllä tämän Edward Cullen jutun, moni teini-ikäinen tyttö varmasti olettaa Robin ja Edin olevan samoja henkilöitä.

    Mutta jos ensi kertaa Lontoossa käydessä olisi onni matkassa ja näkisin hänet kävelemässä vaikka Hyde Parkissa( tosin ei varmaan ehdi kuvauksilta käymään Englannissa, mutta aina voi toivoa)! :D

    VastaaPoista
  27. Voi mieletön on se tuo Robert vaan niin superkomea! Ja nuo kuvat on niin... aaah!
    Miten voi olla noin täydellinen mies olemassa? ♥♥

    VastaaPoista
  28. rob + parta = <3 purrrr!!!

    VastaaPoista
  29. Hei, mulla ois teille kummallekin pieni tunnustus + haaste blogissani :)

    ps. en tykkää robert pattinsonista. :D

    VastaaPoista
  30. Mä juoksisin karkuun jos tuo setä tulisi vastaan, pelottavan näköinen! :D

    VastaaPoista
  31. Itse en kyllä menisi roberttia deittaamaan, vaikka maksettaisiin. Jotenkin vain koko Robertin olemus karmistuttaa mua. Ja mulle ulkonäkö on aina tosi merkittävää, joten ei.

    Mutt kiva postaus ja onnea sulle ja Pattipojalle ;D !

    VastaaPoista
  32. ei mun ei olis pitäny lukea tätä, koska oon yrittäny vierottautuu tosta henkilöstä!! se on oikeesti jotain niin yliluonnollisen komeeta ja seksikästä et mun tajunta ei enään kestä.
    ah. AHHHHHHHHHHHHHHH!!!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.