tiistai 17. elokuuta 2010

Kenkäkauppa kotona!


Oliko jo puhetta, että oon nykyään erittäin onnellinen kenkähyllyn omistaja.

Sillävälin kun minä festaroin, askarteli Poika mulle nimittäin kenkähyllyn. Vieläpä vapaapäivänään. Työkaverit oli kyselly, että meinasitko kenkäkaupan perustaa... Ei meinannu, sneakerfreak vaan tuli taloon.

35 paria sneakereita mahtuu esille. Täst mä tykkään!







Ootte toivonu multa tasasin väliajoin esittelyä mun sneakereista. Nyt ollaan jo astetta lähempänä toteutusta.

Ai että mä tykkään tosta hyllystä! Mulla ei oo ikinä ollu noin hienoo kenkätelinettä!!!

Niin ja mainitsinko jo että mulla on myös ehkä maailman näppärin ja ihanin poikaystävä?!? Sydän!

47 kommenttia:

  1. :D Käsittäisin, jos nuo ylimmän hyllyn kengät ois erillään toisistaan ja lenkkarit päällekäin lastattuna! :D Miten sulla voi olla samanlaisia kenkiä nuin monet parit? :D :D :D

    VastaaPoista
  2. MULLEMULLEMULLE samanlainen! Aivan sairaan hieno, just tälläsen kenkäfriikin unelma :)

    VastaaPoista
  3. Kelpais tällekin tytölle tollanen kenkähylly <3

    VastaaPoista
  4. Tuo on aivan mahtava ♥

    Pitäisiköhän esitellä kuvat omalle miehelle, järjestelmällisenä yksilönä hän voisi osata arvostaa... Toisaalta, meillä ei kenkiä noin paljon ole, mutta jos tuossa olisi vaikka kynsilakkapulloja tai huulikiiltoja (jotka hänen mielestään tarvitsevat telineen).

    VastaaPoista
  5. mistä toi kenkähylly on?

    VastaaPoista
  6. Tyttö Pohjoisesta17. elokuuta 2010 klo 16.10

    Siiiiss muutitteko Pojan kans yhteen vai ymmärsinkö väärin? :)

    Hieno on kenkähylly! Mäki haluaisin tollasen, mutta ei oo tarpeeksi tilaa, joten osa on varastossa ja osa vaatekaapissa :D

    VastaaPoista
  7. kuka kerää jotain lenkkareita? ja miljoonaparia...emmä tajua...

    VastaaPoista
  8. Upee! Niin hylly kuin myös itse kenkäkokoelma. ;)

    Onko Poika tän ihan ite alusta asti väkertäny, vai onko jostain ostettu ja koottu? Kelpais munkin eteiseen! :D

    VastaaPoista
  9. härreguuuuuuud :DDDDD mahtava kokoelma vaikka nuita kenkiä en osaa käyttää!

    VastaaPoista
  10. joka tytön unelma <3

    VastaaPoista
  11. Ite on alusta asti pellistä väännetty ja hitsattu. Ai että!

    <3

    VastaaPoista
  12. Monet kengät omistat? :D

    VastaaPoista
  13. Aaaaa! Ihan mielettömän mahtava ja käytännöllinen!
    Pitääkin laittaa isukki asialle tekemään mulle samanlainen vähän pienempänä versiona... :D


    Kadehdittavan kiva kokoelmakin!

    VastaaPoista
  14. voi jumpe, mistä tollasia miehiä löytää ?! :D

    VastaaPoista
  15. ihanaihana kenkähylly <3

    VastaaPoista
  16. Mäki haluun tollasen kenkähyllyn mun lenkkareille! Todella ihan hylly! <3

    VastaaPoista
  17. En voi sanoin kuvailla kuinka kade oon noista ihanista Niken kengistä! Äärgh :D

    VastaaPoista
  18. Mistä löytää poikaystävän, joka väsäis mullekki kenkähyllyn? Tosin mulla ei ois välttämät noi paljo kenkii, ku kiinnyn aina yksiin ja käytän ne loppuu. Oon silti ehkä hilppasen kade tosta sun sneaker-kokoelmast. Ne on maailman mukavimpii kenkii. Heti varpastossujen jälkeen.

    VastaaPoista
  19. IHANA! voi että miten ihana poikaystävä <3 nyt kysyisin että missä ihmeessä oot säilyttänyt noita siellä sun pienessä yksiössä (?)??! :D

    VastaaPoista
  20. ONKO EES IHANA, ONKO!!??

    Voi LÄÄÄÄÄH, mäkin tahdon! :)

    VastaaPoista
  21. APUA, ihana!! :D saanko minäkin? :D

    VastaaPoista
  22. aaaw, kuin söpöä! pitänee näyttää omalle miehekkeelle tästä vähän mallia :D

    VastaaPoista
  23. mistä tommosia poikaystäviä saa? kelpais mullekin, sekä poikakaveri että hylly! ;)

    VastaaPoista
  24. Valloittava poikkis sanoisinko ;)

    Vois vinkkailla omallekkin et saa rakentaa kenkähyllykön (täällä kitistään harvasen päivä ympäriinsä lojuvista kengistä/kenkälaatikoista) ja mekotkin kaipais jotain kätevämpää säilytysjärjestelmää.. :D

    Tekstistä päätellen ootte muuttaneet yhteen, joten sylin täydeltä onnea yhteiseen kotiin! :)

    -Miia

    VastaaPoista
  25. apua, mäki haluun tommosen! :D

    VastaaPoista
  26. hei ei oo todellista :D
    itse haaveilen katkerana Carrien-tyylisestä vaatehuoneesta, tämä menee jo aika lähelle ;)

    VastaaPoista
  27. oijoijoi. ihanan upeita kenkiä ja hieno telinekin vielä. onpa hän kiltti, kun tuollaisen teki.

    VastaaPoista
  28. Aaw miten söpöä! Siun poika tosissaan tykkää siusta :)

    VastaaPoista
  29. Miten joku ei voi tajuta sneakereiden hienoutta o.o Ne EI ole lenkkareita...lenkkarit on rumia. Sneakerit on keräilykappalekenkiä.NIH!

    Mut aika pähee hylly täytyy sanoa...mä pidän mun sneakerit kuitenkin kaapissa, siltä varalta että ne meinaa pölyyntyä kun kaikkia ei ehdi koko ajan käyttää. :D

    VastaaPoista
  30. aahhh, kuolen täällä kuolatessani noita alimman kuvan monivärisiä nikettimiä :)

    ja btw: awwws!

    VastaaPoista
  31. Voi ku ois ihana itelleki tommonen Poika.. Mut aivan ihanaa että sinä oot löytäny. Jospa niitä jossai ois vielä jälellä :D

    VastaaPoista
  32. Hahahah.. ei vitsi ei voi kuin nauraa.

    Mä oon aina kuvitellut että mulla on paljon kenkiä. :D Menen näyttämään tän kuvan välittömästi isälle, joka väittää että mulla on liikaa. ;D

    VastaaPoista
  33. Vielä säväyttävämpää olisi, jos kengät olisi järjestetty värin mukaan. Tiedäthän, alkaa vaikka sinisestä, sieltä kaartaa vihreän kautta keltaiseen, oranssiin, punaiseen jne. ;)

    VastaaPoista
  34. on kyllä mies parhaasta päästä sulla, pidä siitä kiinni! ;)
    mies joka ymmärtää kenkien päälle on pakko olla täydellinen mies.

    VastaaPoista
  35. Pitäsköhän munkin vinkkasta mun ukolle,että kenkähylly olis kiva? :D Ja mitä kenkiä sulla,I LOVE IT! <3

    VastaaPoista
  36. That shoe rack is insane! And I am waaay jealous looking at all those beautiful shoes! xx

    VastaaPoista
  37. Siis nyt ihan totta! Mun tuli niin mieleen sinkkuelämää ykkösleffa ku Big rakentaa sen vaatekomeron uusiks! Ihan totta miten ihanaa <3___<3

    VastaaPoista
  38. Eikä, toihan on ihan täydellinen kenkähylly! ♥ Täytyy myöntää, että vaikka itse en olekaan maailman suurin sneakereiden ystävä, niin tuosta kokoelmasta kelpuuttaisin yhdet sun toisetkin omaankin hyllyyni. ;) Ja kelpuuttaisin enemmän kuin mielelläni myös kenkähyllyjä rakentelevan poikaystävän! :D

    VastaaPoista
  39. Voi mummo! NYT vaihdetaan osia, mä saan ton Pojan itelleni ja sä saat vaik mun pölypallot sängyn alta? Kengät voin ottaa sit extrana koska mun pölyt on takuulla parempi ku tommone hölmö Poika joka rakentaa jotain tommosia telineitä. Mun pölypalleroista voi sentäs saada vaikka allergian! Okei, heikko huumori? Mut ihana kenkäteline!!<3

    VastaaPoista
  40. voisin vähä lainata tota sun Poikaa ennen ku kenkäkaappi tulvii yli.. :DD ihana hylly! =)

    VastaaPoista
  41. mmmmm toivottavast sin jalat ei hikoile. vois olla muuten aika mainio röyhy tuossa hyllyn vieressä. en tiiä miten tällanen judu tuli mieleen........

    VastaaPoista
  42. oon jo pitkään halunnut kysyä noiden niken kenkien hintaa , paljon ne maksoi siellä ulkomailla mistä ostitte ne (= <3 ? mullekki tollanen <3<33<3

    VastaaPoista
  43. oi vitsi noita kenkiä, oon tosi kade! voisin ottaa vaikkapa kaikki noista nikeistä varsinki! =)=)!

    VastaaPoista
  44. Tahtoo nuo kengät!! Tollanen kenkähyllykin kelpais.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.