lauantai 7. elokuuta 2010

FAT!


Tänään (tai kellon mukaan eilen) käväsin pikasesti kaupungilla, koska halusin käydä katsastamassa Lasipalatsin Design Marketsin tarjontaa.


Löysin paikalta ihanat tytöt, jotka oli myymässä omia korujaan.


Rakastan näitä sulkia. Erityisesti noi pinkit ja jadenvihreet on vallottanu mut. Mulla oli tollaset valkoset, mutta onnistuin hajottamaan ne, kun yks koira puras toiseen hirveen reiän. :D


Tähän koruun oon ihastunut.


Kattelin myös muiden tarjontaa, tuolta voisin napata noita ristejä mieluusti. :)


Ja täältä ihan kaiken melkeinpä. IHANIA ja ihan Pepin + Mimmin näkösiä.

Keskustasta suuntasin äkkiä uusille kotikulmilleni, minä nimittäin muutan KALLIOON! :) JEEEEE! Siellä asuu kauheesti mun kavereita ja on niin kivaa. Kävinkin tänään moikkaamassa Suvia ja Cindya ja pelastamassa Suvin tukan viemällä sille lahjaksi Paul Mitchellin Super Skinny Serumia, joka on kuulemma Suville korvaamaton tuote. Käytin sitä kans ite esim. pidennyksissä ja se on kyllä paras. :)


Kirkko. Tuolla aion hengailla myös! :)


Pepe. Mites toi mun kännykkäteline? :DDD



Päälläni mulla oli Antti Asplundin tekemä FAT-löllöpaita (koko jotain vaan, en tiedä mitä), joka on rakkautta. Ihmiset aina kattoo sitä ja hymyilee. :) Niin ja leggareina oli Piecesin riepuleggarit (L), joiden alla on tollasta pitsiä. Ne on ihanat, mulla noi raot vaan venyy vähän isommiks (hyvä vaan, pitsit näkyy) ku on tota jalkaa vähän enemmän.. ;) Niin ja Hennesin lempparikesätossut. Ainii ja päässä on turbaani, en taaskaan kerennyt pestä hiuksia! :D

Kiva päivä, oon saanut kirjotettua ja nyt aionkin painua pehkuihin Unon kanssa. Mun piti lähteä käymään Adam Tenstan EP:n julkkareissa, mutta työt ja hyvä seura vei naista. Kuuntelin kyllä EP:tä Spotifysta ja hyvältä kuulosti. :)

Ainiin, tänään 07.08.2010 on se päivä, kun mun piti olla morsian ja mennä naimisiin. Hullua miten elämä muuttuukaan.. Onneks mä uskon siihen, että kaikella on tarkoituksensa.. Mun piti tänään seistä alttarilla ihanassa 50-luvun mekossani, paljain varpain elämäni miehen vieressä. Me vietetään tää päivä kuitenkin yhdessä ja rennosti, joten onneksi tuo samainen mies on edelleen elämäni tärkein mies. (Unon kanssa tietenkin, Uno suuttuis jos osais lukea enkä sano, että se on ykkönen.) :)

17 kommenttia:

  1. te tytöt ootte niin ihania! <3 teiltä saa aina intoa ja jotenki tulee niin hyvä fiilis kaikesta ku lukee tätä blogia :--)

    VastaaPoista
  2. poseeraatko tahalteen aina tollain että sulla näkyy noi luut tossa kaulan alla? mikskä niitä ny sanotaa.
    ku oon huamannu et ne ei oo näkyvissä missään semmosissa kuvissa missä et poseeraa, esim melki kaikissa tom yff.n kuvissa. Oon muutenki huamannu että näytät paljon hoikemmalta more to loven kuvissa, kun mitä noissa yff.n, joita et itse varmaan saanu päättää nettiin laitettavaks.

    oon ite kans varmaan samaa painoluokkaa kun sä, ja mun "luut" ei tuu näkyviin ku sillon ku kunnolla vedän posen missä hartiat on edessä ja jännittyneinä.

    oot ihanin <3 <3

    VastaaPoista
  3. en poseeraa tahalteen. just tänään valitin kuvan ottajalle, et mua ärsyttää, et ne tulee aina näkyviin jos rupeen hymyilemään kameralle tai tekemään jotain muuta. se on vaan joku mun kaulan tapa ja ne on yks asia mistä en pidä itessäni, koska ne näyttää mun mielestä tosi miehekkäiltä. :)

    tosta hoikkuudesta en tiedä, tottakai ihminen näyttää erilaiselta eri profiileista ja näin. me ei kuitenkaan oteta yleensä ku se 2-3 asukuvaa, joista 2-3 päätyy tänne, joten en osaa siihen sanoa mitään. :) mä myös oon laihtunut jenkkien jälkeen muutamia kiloja, et silläkin voi olla jo merkitystä. mulla nimittäin lihominen ja laihtuminen näkyy ensimmäisenä kasvoissa/kaulassa :)

    kiitos <3

    VastaaPoista
  4. joo johtunee varmaan siitä, mullakun ei tunnu pari kiloo näkyvän vielä missään ikinä. Oon sulle kateellinen just tosta että sun kasvot on niin hoikat, mulla kun on myös kiloja kasvoissa, ei kiva.

    VastaaPoista
  5. ei ne mun kasvot oo erityisen hoikat, mutta ne on aina ollu sellaset, että vaikka painoin 20kg enemmän, niin ihmiset oli "ei sun kasvoista huomaa yhtään, että sulla on ylipainoa" vaikka kyllä niistä sit näkee. jos vaikka vertaa mun nykyisiä kuvia viime kesään, ku olin 10kg hoikemmassa kunnossa, ni mun kasvot on tosi sirot niissä. :)

    älä oo kade, sussa on varmasti kaikkea kaunista myös. <3

    VastaaPoista
  6. Voi että, tuo kuva Kallion kirkosta. Me suudeltiin ensimmäistä kertaa mun nykyisen avomieheni kanssa tuon vasemmanpuoleisen puun alla <3

    VastaaPoista
  7. Mietin, että uskallanko mä kommentoida tätä, mut rohkaistuin. Tajusin nimittäin tehneeni oikein ison ongelman itselleni näistä ex-poikakaveri-kavereista. Itse varmasti vollottaisin aina koko tapaamisen ajan, jos nyt joutuisin nykyisestäni eroamaan ja sitten tapailtaisiin.:D Eli oon jotenkin sekä hämmentynyt, epäilevä että kateellinen siitä, miten voit olla niin rennosti exäsi kanssa. (eikä koske edes vain sinua, vaan muita samassa tilanteessa olevia)

    Onnea uuteen kotiin.:) Kallio on ihana ja asuisin itsekin siellä, jos olis varaa.

    VastaaPoista
  8. Olen lueskellu tätä teidän blogia jonkin aikaa ja jotenkin siitä saa aina semmosta hyvää mieltä - tai ei ainaskaan ala masentamaan enää lisää. Ja saa semmoista jonkinlaista itsevarmuutta, tai siis varmuutta olla itsensä ja ylpeä siitä, koska teistä molemmista kumpuaa semmoista energiaa ja sympaattisuutta ja ihanuutta että oi. Eksyilin myös katteleen muutaman videon YouTubesta missä olette ja AWWWWW olette ihan älyttömän suloisia ihania oi!!

    VastaaPoista
  9. Mäkin haluan että mun solisluut näkyyy noin!
    Peppi on kaunis <3

    Haluan tuon FAT paidan !

    VastaaPoista
  10. ihmisillä on erilainen luusto. välttämättä hoikilla ei näy solisluut hyvin ja pulleammilla hyvin selvästikin. itselläni ne ei näy selvästi. vaikka miten taivuttelisin itseäni eri aentoihin.

    olette ihania more to laaav<3

    VastaaPoista
  11. Hahaha, mulla on kanssa lenkillä aina samanlainen iPod-teline :D

    VastaaPoista
  12. mun kotikatukotikatukotikatu loooov, onks sunkin tuleva?

    VastaaPoista
  13. pe on Mimmi, la on Peppi! joo? ei? joo? ei? jooooo?! :)

    VastaaPoista
  14. ihana toi fat paita!

    VastaaPoista
  15. Ihanaihanaihana paita, mä niiin haluan tollasen! :--D ♥

    VastaaPoista
  16. Nuo sulat on kyllä aivan ihania! Mulla tarttui mukaan kullanväriset korvikset 8)

    VastaaPoista
  17. täytyy alkaa potkia anttia, että se tekis tollasia myyntiin, jos monet kerta haluais! :)

    Annev tosta exjutusta: Meillä erokin oli niin yhdessä sovittu ja sillon jo päätettiin, että vaikka mitä tulis, niin pysytään läheisinä. Niin se on menny ja oon niin onnellinen, että pystytään olemaan näin. :) jokainen kuitenkin tyylillään!

    Olette ite ihania! <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.