sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Thinking 'bout Somethin'!

Kuten oon jo aiemmin kertonut, mulla on todella todella todella suuri rakkaus bändiä kohtaan joka tunnetaan nimellä Hanson. Oon tykännyt niistä vuodesta 1997 asti ja tää rakkaus on vaan kestänyt.



Nyt mua ilahduttaakin suuresti tieto, että pojilta ilmestyy uusi levy "Shout It Out" ens kuussa ja onkin pakko jakaa teidän kanssa myös herrojen uusi musavideo. Siinä on taas niiin ilonen meininki ja tulikin ihan hirvee tarve kaivaa esiin kaikki Hansonin levyt ja ruveta fiilistelemään niitä. Tästä bändistä mä en vaan saa tarpeekseni ja voinkin ylpeenä todeta, että
I'M A FAN - got a problem? ;)


Thinking 'Bout Somethin'

HANSON | MySpace-musiikkivideot


Täytyy myöntää, että syö naista ettei Hanson ainakaan keikkakalenterinsa mukaan satu olemaan NYCissa samaan aikaan kun me, mutta josko sitten lähtis kattelemaan niitä jälleen johonkin päin Eurooppaa, kun tänne vaan saapuvat.

I still heart Hanson ja uutta levyä odottelen ihan kamalasti!!! Mitäs tykkäätte videosta? :)

14 kommenttia:

  1. Hanson todellakin jyrää edelleen. Olis ollu unelmien täyttymys varhaisteininä päästä katsomaan poikia livenä. Ja oon aika varma että jotku JonasBrotherssit ei kestä aikaa yhtä hyvin kun Taylor, Zac ja Isaac!

    VastaaPoista
  2. Herranjessus mä pelästyin kun menin ja "kuvagoogletin" nykypäivän Hansonit. Missä on ne tytönnäköset söpöt teinipojat joita mä 12-vuotiaana kuolasin ja olin vakuuttunut meneväni naimisiin Zacin kanssa? Ja keitä on noi aikuisen näköset äijät noissa kuvissa? Mitä hittoa täällä tapahtuu?! Olenko mä vaan itse tulossa vanhaksi? :D

    VastaaPoista
  3. WOU! Oli aika shokki tosiaan katsoa tuo video ja nähdä pojat, miehiksi kasvaneina =)
    Pidin tästä biisistä ja uudesta musatyylistä! Ihan eri linjaa, kun vanhemmat popitukset ;)
    Toi Ray Charles lookki videossa kyl vähän nauratti ;)

    VastaaPoista
  4. Voi ei ihana etta tekin tykkaatte Hansoneista!! Ma oon vielakin vannoutunut fani, oikeestaan herasin uudestaan tahan joskus 6 vuotta sitten, ja oon sen jalkeen nahny pojat kolme kertaa livena :) Ja pakko sanoa etta ihan yhtalailla menee aina sekasin ku ne nakee :D Toivottavasti ne tulis Eurooppaan pian!

    VastaaPoista
  5. mimmi ei oo yhtään fani, mut mä oon vannoutunut!!! :) mä voisin edelleen mennä zacin kaa naimisiin, harmi et se on jo naimisis :DD

    VastaaPoista
  6. Mä en oo koskaan ollut fani, mutta on ne kyllä silti niin söpöjä! Tai ei ne nykyään oo enää yhtä söpöjä kuin silloin ennen, poitsut on vähän kasvaneet....

    VastaaPoista
  7. Hei tytöt!
    Teillä on tosi kiva blogi! :)
    Huomasin,että meillä on ihan samanlainen musiikkimaku(lukuunottamatta Hansonia :D),noi Ludacrisin,Tinie Tempahin,Lloyd Banksin jne biisit oli NIIN huippuja! Laittakaa lisää näitä musapostauksia,pliiiis!! :)
    Kivaa kesää!
    -Ms.P-

    VastaaPoista
  8. Peppi, haa! Oon jostain syystä tiennyt, että sä olet fani, vaikken aiemmin olekaan lukenut tota viime vuoden kirjotusta. Mulla on susta joku kummallinen muistikuva, vaikken usko että ollaan koskaan puhuttu. Silti vaan muistan sut näistä Hanson-piireistä. Ei tosiaan hajuakaan miksi.


    Luin ton sun viime vuonna kirjottaman jutun siis nyt ja voi ei! Mä olin siellä Planet Hollywoodissa silloin 22.10.1998 näkemässä sitä toista veljesbändiä. Inhosin niitä kyllä toki, mutta pitihän sinne mennä, kun liput sain. Oi hihih, toi hetki kun siellä soi I Will Come To You oli niin hieno mun mielestä, koska olin juuri silloin tämän toisen bändin edessä saamassa nimmareita. Kuten asiaan kuului, mähän kiljahdin kun kuulin laatumusiikkia ja muistan edelleen, kuinka kuvottunut ilme sillä vanhemmalla veljeksellä oli. Hyi. Ja sitten se kehui mun hiuksia.

    Ah sori tämä tarina, mutta Hanson on edelleen kiva. Ja munkin elämän yksi kohokohdista oli kolme vuotta sitten, kun ne vihdoin näin livenä.

    PS. Mä haluan Taylorin kanssa naimisiin.

    VastaaPoista
  9. Ää ihana toi musavideo! Ehkä tiesitkin, että toi on Blues Brothersista otettu tuo idea videoon :) http://www.youtube.com/watch?v=rN5V-6yCbpg Hei ja mennään drinksuille kun Mimmi kotiutuu!

    VastaaPoista
  10. Ihana ja iloinen! Kivoja viitteita soul legendoihin niin sanoissa kuin vaatteissakin.

    VastaaPoista
  11. Eikä, Hanson ei voi olla enää olemassa.... :) Musa on kyllä ihan samanlaista kuin aikoinaan <3 ;)

    VastaaPoista
  12. Thinking 'bout Somethin'!

    Wow, enpä tiennyt yhtään että oot Peppi Hanson-fani! Oon seurannu teidän blogia jo jonkin aikaa ja ootte molemmat tytöt ensinnäkin aika inspiroivia tällaisille isommille :D :D Mut takasin aiheeseen HANSON! Niin, mä oon fani ollut kans siitä '97 vuodesta ja yhä aktiivinen ja vannoutunut fani. Oota uutta levyä kans ihan hullun innoissani! Oon ainaki lukenu siitä tosi hyviä arvosteluja kriitikoilta. :) Ja Hanson on aina taattua laatua joka tapaukses. ;) Ite oon nähnyt Hansonit kerran livenä konsertissa Kööpenhaminas ja aikas unohtumaton päivä. Toivottavasti ne tulee Eurooppaan pian!!
    Mut anyway, tosi ihana sattuma lukea Hansonista täältä. Piristi päivää ihan sikana. Serkku huomas ja informoi mua kun tietää että oon suuri fani.

    HYVÄÄ KESÄÄ! =)

    VastaaPoista
  13. "Thinking 'bout something"

    Ihanaa huomata, että vielä löytyy näinkin paljon Hanson-fanittajia!:) Itse en ole koskaan päässyt näkemään kyseistä bändiä livenä, mutta josko vielä semmoinenkin päivä koittaisi tämän uuden levyn myötä. Aurinkoista kesää teille ja kiitos inspiroivasta blogista!:)
    *Krista

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.