torstai 27. toukokuuta 2010

Festarikauden avajaiset Forumin ONLY:ssa 8.6.2010 klo 17!


Jee! Me Ihanat tytöt järkätään 8.6. Forumin ONLY:ssa kesän festarikauden avajaiset. Paikalla meidän lisäksi hyviä tarjouksia, ylläreitä ja tietty artisteja! Ja mikä ehkä siisteintä, sinulla on myös mahdollisuus voittaa liput Provinssiin (jonne ainakin meikä ja Peppi on niiiiiin menossa), farkkuja tai asukokonaisuuden!! :)



Eka artistikiinnitys onkin nyt varmistunut ja lauteille nousee reivaamaan ihana Timi Lexikon!



Timin biisejä voi ladata myös herran FB-sivulta!

Ja reivaa-viisun videohan tulee tässä:



Ketkä kaikki aikoo tulla meidän kanssa avaamaan kesän festarikauden??? :)


9 kommenttia:

  1. tosi hyvä toi timi lexiconin biisi! onks se just se mimmin frendi? :D

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    En tiedä olenko ainoa joka huomasi tämän mutta teidän postaukset ei näy bloglovinin kautta. Tää johtuu siitä että kun bloglovin linkkaa teijän postaukseen se jättää linkistä "www"-tekstin pois ja teillä ei sivu osaa toimia ellei se ole siinä (muut toimii). Sen pitäisi voida korjaantua pienellä koodimuutoksella teidän päässä, tosin en itte osaa pidemmälle neuvoa :DD

    VastaaPoista
  3. Moi tytöt

    mun on nyt ihan pakko laittaa teille viestiä. Tulin just kotiin kera kassillisen uusia vaatteita. Mulla on jo pitkään ollut ennakkoluuloja ja tietynlainen kynnys mennä tiettyihin kauppoihin. On tuntunut siltä, että en mä sieltä kuitenkaan mitään löydä tai että noloa mennä sinne kattelemaan ja aina kaivamaan isoja kokoja ja silti olla lopulta löytämättä mitään. Oon katsellut teiltä vähän vinkkejä, että mistä kivoja vaatteita löytää ja tänään ohimennessäni poikkesin sitten Gina Tricotiin ja sieltähän mä tulin ulos pussillisen vaatteita kanssa. Ja vielä tosi kivoja vaatteita. Tää ei välttämättä ole mikään iso juttu, mutta halusin jakaa kivan fiiliksen siitä, että teijän ansiosta oon "uskaltanut" mennä myös näihin kauppoihin, joita mä ainakin miellän "pienempien kokojen" kaupoiksi. Jatkakaa samaa mallia. :)

    VastaaPoista
  4. Mun festarikaus pääs jo aukeemaan! Ootte muutaman viikon liian myöhäsessä :D

    VastaaPoista
  5. Hei tytöt! Aivan ihana kesäbiisi tuo. Ihan teki mieli alkaa jammailee...Työpäivän alku pelastettu :D

    VastaaPoista
  6. Harmi etten pääse, Green Dayn keikalle olen menossa ( portithan avataan klo. 16 ).

    VastaaPoista
  7. Ei Timi sattumoisin vaan oo kuunnellut räppilegenda Lexiconia joskus? Hheh!

    VastaaPoista
  8. äää saman päivän ku green dayn keikka ! eli en pääse :----( no mut pitäkää hauskaa mun puolesta♥

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.