lauantai 29. toukokuuta 2010

No shoppailin . . .


TUNNUSTAN, shoppailin eilen ajankulukseni hieman Forumissa. Mulla oli (nimenomaan OLI) viidenkybän lahjakortti Vilaan, joten kannatti törsätä. Niin ja siellä on myös meidän lemppareita alessa, jos kiinnostaa!!

Mukaan tarttu seuraavaa:

Vilasta



Paita/mekko, jollekkin tää on varmaan ihan hyvä mekkona, mut meikälle ehkä vähän turhan istuva tuosta keskivartalon tienoilta, joten käytän näillä näkymin ihan paitana :D Tää oli joku 26€



Oon jo tovin kaipaillu tämmöstä rytkyä ja tää on ihan täydellinen. Hinnaltaan 35€

Lindexiltä



Tää mekko on ihan super kiva (turvallista A-linjaa tietty) ja puoleen hintaan! Näitä on myös mustia, turkooseja ja keltasia :)



Seepraleggarit. Nääkin puoleen hintaan, ei paha!

Tänään oon kerenny kaikenlaista, kävin heti kasilta aamusta kampaajalla (en muista koska viimeks oisin ollu kasilta aamulla hereillä lauantaina) ja Niina loihtikin mulle aivan ihanan pään. Olin jo hädissään nähny painajaisia, että tukka meni ihan pilalle, mut ei onneks kuitenkaan :D Kampaajan jälkeen suuntasin hetken mielijohteesta Valtteriin ja kiersin aika nopeesti koko puljun läpi ja sain tuhlattua tietty kaikki rahat, mutta tein myös ihan superkivoja löytöjäkin! Myöhemmin tänään suuntaan Nummelaan. Onpa mukava viikonloppu!

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu? :)

9 kommenttia:

  1. Ihanat nuo seepraleggarit! Ootte ihaneja naisia muuten.
    :)

    VastaaPoista
  2. omgsh, tahon tollaset legginssit, noi on super ihanat ! :)

    VastaaPoista
  3. kivat seepraleggarit! :>

    VastaaPoista
  4. Uui mitä löytöjä! Minkälaiset hiukset tuli? :) Mulla on ollu kans aaaaikainen herätys, varttia vaille 7 -> koululle ruotsinkokeeseen-> suoraan Suomenlinnaan-> kotiin ja vielä illalla menoa, huhhuh! Huomenna sitten löhöpäivä ;)

    VastaaPoista
  5. Aaaa! Ihania juttuja! Haluaa myös! :D

    VastaaPoista
  6. mistä tommosia henkareita saa?? aivan ihania, niinku toki noi sun löydötkin ;)

    -viivi

    VastaaPoista
  7. OIH! mitkä legginssit!!! oon himoinnut tommosia vaikka kuinka kauan! tosi ihanat

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.