keskiviikko 30. tammikuuta 2013

NEXT STEP @ JKLÄ

Meikäläinen naputtelee tätä postausta Sokos Hotel Paviljongissa Jyväskylässä ja kohta ajattelin mennä ja ottaa piiiitkän vaahtokylvyn. Tämä päivä meni Next Step-messuilla tuossa viereisessä pytingissä ja junailin itseni tänne eilen illalla. Eka yö vietettiin siskon uudessa kodissa ja nyt oli hotellihuoneen vuoro. Kelpaa. Tämä on kyllä paras Sokos Hotelli, missä oon elämässäni yöpynyt (ja oon muuten yöpynyt tosi monessa!).

Meidän, eli EF:n osasto näyttää tältä. Tulkaahan moikkaamaan (oon huomenna paikalla n. 11-16) ja muistakaa myös meidän kielimatkan messutarjous, joka on yhä voimassa! Mukaan mahtuu vielä :)








Nyt kupillinen vaniljateetä mukaan kylpyyn ja latautumaan huomiseen messupäivään! Josko tuon Iholla-jakson vielä jaksaisi katsastaa... Se on moro!

4 kommenttia:

  1. Näin sut messuilemassa tänään, mutta valitettavasti oon sen verta ujo, että en uskaltanut tulla moikkaan. Oot ihan super kaunis kuvissakin, mutta vielä kauniimpi luonnossa :)

    VastaaPoista
  2. Moikka,

    Teidän kielimatkanne kuullostaa niin parhaalta, mutta taidan olla liian vanha sinne :( Voisiko joskus olla luvassa jokin "more dreams to live" -luento tms. esim. Helsingissä? Oletteko koskaan miettineet sellaista? Olisin ensimmäisenä tulossa paikalle :)

    VastaaPoista
  3. Harmi kun on liian vanha, eikä tällaisia kivoja juttuja järjestetty silloin kun oli tarpeeksi nuori, eli noin 10 vuotta sitten :D

    Mun blogista löytyy mopsikuvia, muuten jos kiinnostaa http://happyfeetingblogi.blogspot.fi/2013/01/viikon-mopsiplajays.html

    VastaaPoista
  4. kysyn nyt tässäkin jos ette vaikka lue viime postauksen kommentteja. mulla on vähän nyt ongelma, kun löysin forever21 plusmallistosta täydellisen takin! te kun ootte tilaillut sekä asokselta, että forever21 niin mitä mieltä ootte, onko niissä suht. samanlaiset koot? asoksen plusmalliston pienin koko 20 on mulle hieman iso, niin onkohan myös forever21:sen plussa koot sitten isoja? vaikeaa olla tämmönen väliinputoaja. :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.