torstai 23. heinäkuuta 2009

Videoblogi: Läski hengailee ja ettii vaimoa ystävälle!

Mä päätin tehdä tämmösen tosi järkevän videon teille, kun en jaksanut näpytellä. Muistakaa kaikki, että katotte tän sit ihan omalla vastuullanne! :D LOL



MOI!

ps. arvatkaa mitä! joku on murtautunu meidän kellarikomeroon ja käyny läpi kaikki meidän kamat! hyi! en oo vielä menny kattoo mitä sieltä on lähtenyt. Toivottavasti siel on ollu jotain mun kulahtaneita alusvaatteita ja se voro on siks juossu karkuun tai vähintääkin saanu jonku kohtauksen! :D

12 kommenttia:

  1. Mä rakastan teidän blogia! Vaikutatte molemmat niin mahtavilta tyypeiltä ja esim. tää video vahvisti vielä vähän tätä vaikutelmaa :d harmittaa ihan tosissaan etten oo sinkkutyttö koska toi salainen treffi-ilmoitus oli tosi houkutteleva! ps. on myös tosi kivaa lukee blogia, jossa esiintyy samanmuotoisia ihmisiä ku minä <3

    VastaaPoista
  2. Frou, ihana kiitos! :D me samanmuotoiset pidetään aina yhtä! <3 toivottavasti treffi-ilmoitukseen tulee vastauksia, niin voin olla hyvä ystävä!

    VastaaPoista
  3. hihhi:D:D<3

    (hyi toi komeropenkomisjuttu :O)

    VastaaPoista
  4. ahahah, ihana toi video <3

    ja ÄÄÄ! mua aina pelottaa, että meijän kellarikomeroon murtaudutaan :((( lähinnä kai siks kun mulla on siellä oikeesti puolet mun vaatteista jemmassa! :<< Toisaalta mua rauhottaa vähän se, että että oon vetäny sinne semmoset turvalukot että huh huh, saa nähä kuka ees viittii kokeilla! :-D

    VastaaPoista
  5. no joo mäki oon pelänny sitä ja onhan se nyt ahdistavaa kun sun kamoja on käyty läpi! :( sitku me viel just vietii sinne monta jätesäkillistä kirpparivaatteita jois oli paljon just jotain poikkiksen volcomin, controlin yms. t-paitoja ja huppareita, jotka ois ihan mieluusti myyny kirpparilla ennemmin ku antanu voroille :(

    eniten mua kivistää sydämestä, et siel oli jätesäkillinen kaikkii mun laukkuja, ku ne ei mahtunu sisään ja jos niihin on kajottu, ni etin sen voron käsiini ja löylytän sitä!

    VastaaPoista
  6. Oot hersyvä :) Ja kävipä tuuri muutenkin että tuon videon löysin kun siinä oli etsintäkuulutuskin musta.

    VastaaPoista
  7. hersyvä on loistava sana. <3 aha! faktoja pöytään siis!

    VastaaPoista
  8. mä haluan ton pojan!!!!!!!! mistä voin kyttäillä, mä oon superihana ja superaika muutenkin!! et voitsä laittaa tähän jonkun linkin mist vois kyttäillä???? Oon 20 v, asun kampis, ja oon hauska ja repeilen vaan omille jutuille himassa,,, no mut joo on mussa muutakin, onks se pitkä kundi? tumma vai vaalee? mis se asuu? mitä se "harrastaa"? tykkääks se blondeista (blondit on niiiiin last season)? tykkääkse nauraa mun hyville jutuille ja ennen kaikkea, pystyyks sen kanssa olee täysin oma itsensä??

    VastaaPoista
  9. Ahahahahah kuolin nauruun, help!

    Tää on mahtava blogi. Jes!

    T. Samanmuotoinen kasineljä

    VastaaPoista
  10. Vitsit nyt kyllä harmittaa asua väärässä kaupungissa! Toivottavasti löytyy vaimo! :D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Se sano etten saa kertoa siitä tääl enempää, mut voin kertoo et JOO SE ON SUPERIHKU ja tykkää KIVOIST TYTÖIST (olisit varmaan just passeli) ja öööö se sano et diggaa enempi tummist, mut en tiiä sit et sanookse vaan ku mä oon tumma (oon kuitenki niin hot u know) ja tietty se tykkää jos se nauraa munki jutuille ja pystyy kyl! :)

    Liisa: Kiva ku tykkään, älä nyt kuitenkaa kuole! :D Tuu kommentoimaan useemminkin, samanmuotoset rulaa! ;)

    Elina: No mut sulla on se muusikko!!!! Taiteilijat = <3

    VastaaPoista
  12. Hei, ihanaa eet tämmönen blogi on olemassa. Nyt ite tarvisin tsemppiä kun 15 kiloo jo laihuttanu muut siitä jo 5 tuli takasin ku poikaystävä jätti ja pitihän sitä karkkii vähä suuru syödä.. muut nyt haluun näyttää eet en lannistu pienestä ja kauhee into itel saada painoo alemmas ees viel yks 10 kiloo:p joten löytyskö tsemppi kannustusta.. kiitos jo valmiiks ootte ihania ja kaikille muillekkin tsemppiä (:

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.