torstai 23. heinäkuuta 2009

On siistiä olla kiintiöläski!


Mimmi sanoo: (0.50.50) Muistatko ku pääsin töihin tonne?

Peppi sanoo: (0.51.45) Joo.

Mimmi sanoo: (0.52.45) Nii mua huvitti, ku siellä jäi pois se joka oli mua ennen, niin se oli kans melkein mun kokonen

Mimmi sanoo: (0.53.01) sit mietin tossa et ottiko ne mut siks, että pitää olla kiintiöläski siellä

Mimmi sanoo: (0.53.38) siis sille oli tilattu kato kaikki kesäpaidat kokoo XL jne

Mimmi sanoo: (0.53.43) ja mä sit sain ne

Peppi sanoo: (0.53.45):D

Mimmi sanoo: (0.54.18) sillä pomolla oli vaan hirvee selittely mulle et "joo ei tää oo sulle tilattu, että on XL-koko, mut nää on tosi vartalonmyötäsiä"

Mimmi sanoo: (0.54.26) Ihanku en muka ois läski ja tarviis koon XL. Niin joo ja sit olin taas ihan paineessa et mahtuuko, huh huh :D

Peppi sanoo: (0.54.28) :DDD

Mimmi sanoo: (0.54.32) mahtu onneks!


Mimmi sanoo: (1.01.07) Tuolla töissäkin tuntuu et kaikki tulee multa kysyy jotai selluliitinhoitogeeliä :D varmaan ajattelee et toi käyttää kuitenki :D ja jotain raskausarpienhäivyttäjää :D Mut enpä käytä :D

Mimmi sanoo: (1.30.53) mut mua ärsyttää se, että jos oot läski niin pitää olla esim työhaastattelussa paljo vakuuttavampi ku laiha jne.

Peppi sanoo: (1.31.07) se on totta

Peppi sanoo: (1.31.16) ja mua ärsyttä se, et ajatellaan et läskit ei pidä ittestään huolta

Peppi sanoo: (1.31.19) koska se ei pidä paikkaansa, mut siis sellanen tiiätkö et ku oot läski ni et huolehdi itestäs ku oot läski. se että syö huonosti ja muuta on vain pieni osa sitä ittestään huolehtimista

Mimmi sanoo: (1.31.30) joo.. sit mietin välillä ku meillä käy sikana töissä tyypit kysyy et oisko töitä, monta kertaa päivässä saatetaan kysyä ja soittaa

Mimmi sanoo: (1.31.46) ja sit ite miettii et miten hitossa mä oon täällä töissä :D en keksiny muuta selitystä ku just sen et se edellinen läski jäi pois :D (koulutuksella ei toki oo osuutta asiaan:DDD)

Mimmi sanoo: (1.33.12) ois joutunu laihalle tilaamaan uudet työvaatteet yms :D

Mimmi sanoo: (1.33.45) joo kyllä mä ainakin pidän itestäni huolta

Mimmi sanoo: (1.34.20) mut ärsyttää tuolla töissäkin ku jotkut valittaa et ne on muka lihavia.. ykskin työkaveri kokoajan, ei oo grammaakaan ylimäärästä

Peppi sanoo: (1.34.29) joo toi on ärsyttävää

Mimmi sanoo: (1.34.48) kokoajan selittelee syömisiään ja just jotain "joo mä voisin antaa omista kiloistani tolle vartijalle ku on noin hoikka"


Peppi sanoo: (1.35.34) mä aina mietin, et kuvaileekohan ihmiset mut aina silleen "siis se Peppi, se semmonen lihava tummatukkanen" :D

Mimmi sanoo: (1.36.43) joo sama mulla!!! :D

Peppi sanoo: (1.37.04) "Peppi, sellanen sillä on kädet, jalat ja se on tosi lihava" :D

Mimmi sanoo: (1.38.13) kysyin just töissä et "kuka on Tytti?" (on huomenna mun kans) niin pomo vastas että : ”no se on se tosi kaunis, laiha ja pitkä” Mitenhän se kuvaili meikäläistä Tytille… ”no se on se Mimmi… lihava ja no… melko pitkä ja lihava”

Peppi sanoo: (1.39.21) joo :D

Peppi sanoo: (1.40.12) joo työvaatteista vielä, että meki muute oltii työkavereiden kanssa sellases tehtaas käymäs ja sit saatiin sellaset isot työtakit, ni kaikki muut hukku niihin jopa miehet.. meikäläinen siellä oli takki auki "huh ku tulee kuuma" totuus: ei mahtunu

Mimmi sanoo: (1.40.45) HAHA. Voin niin samaistua!

Peppi sanoo: (1.41.41) mitä voi sanoo, anyway big girls rule the world :D

Mimmi sanoo: (1.42.38) jep! On kyllä siistiä olla kiintiöläski!!


Että eikun vaan hyvää työpäivää kaikille! (Etenkin oman työpaikkansa kiintiöläskeille! ;))


Kuvat The Body Shopin mainosmateriaalia

13 kommenttia:

  1. Ite oon painanu 15 vuotiaana 116kg ja välillä vieläkin tuppaan unohtamaan, että en oo enää lihava ja voi hemmetti että esim. miestä (joka ei oo itekkään ihan pikkunen) risoo kun alan valittamaan kuinka näytän siltä että oon raskaana ja kuinka älytön läski oon :-D

    VastaaPoista
  2. se on ärsyttävää, mutta tossa tapauksessa kyllä hyväksyttävää mun mielestä! :D mä oon aina nimittäin sanonut, että vaikka laihtuisin kuinka laihaks tahansa, niin mä oon varmaan aina henkisesti kuitenkin lihava. once you get fat, you never come back! ;)

    VastaaPoista
  3. Ouh!:D Tuo keskustelu! Näitä on ihana lukea.:)

    VastaaPoista
  4. MouMou: Kiva, naurattaa vähän itteäänkin, kun toi Mimmi aina kaivelee meidän vanhoja keskusteluja esiin. Läskit kriiseilee osa o8qw374o87q349873 :DDD

    VastaaPoista
  5. mutta mun mielestä jokaisella pitää olla lupa valittaa läskeistään, mäkin oon ihan pikkuriikkinen, mutta voi luoja mikä läski silti toisina päivinä :D se on kato vaatteen koosta kii! mitäs ostan niitä xs kokoja :D

    VastaaPoista
  6. Lumo^: Loistava pointti! Niin munkin mielestä. Läskeillä on vaan tapana ärsyyntyä siitä ihan suunnattomasti, että joku laiha kehtaa olla tyytymätön itteensä. (itseni mukaanlukien) Mun mielestä meillä kaikilla on siihen oikeus ja kyllähän sitä itekki tulee valitettua asioista, joita joku toinen haluis ja joista se uneksii. (mulla siis varmaan esim. nää mun sääret ;))

    VastaaPoista
  7. Aina niin ihanaa luettavaa :) Tulee ikävä teidän juttuja, miten pärjäänkään viikon ilman teitä!! :D No onpahan ainakin luettavaa kun kotiudun :) Mukavaa viikkoa sinne!

    VastaaPoista
  8. Sulla on paljon sit luettavaa ja me kaivataan kans sua, ku oot niin ihana ja aina piristät meitä kommenteillas! <3

    VastaaPoista
  9. Hahha. Nää on kyllä loistavia. Onneks löysin tän blogin. Ihan parhautta. xD

    VastaaPoista
  10. "On siistiä olla kiintiöläski"

    Tää sama pätee meidän perheessä, oon ainut äidin puolelta joka ei oo periny 175cm pituutta ja luonnonhoikkuutta (kiitos isi) ja itsellänihän toki on pituutta jopa 160 ja kaikki mun 70 kiloa on juuttunu vyötärölle. Noh, yhtenä päivänä duunissa työkaveri puhui raskaudestaan ja pomo kysyi multa että "tästä ollaan varmaan keskusteltu, mutta koskas sulla alkoikaan se mammaloma?" sillä samaisella hetkellä mun sokerimunkki lensi roskikseen, ja perunat riisit leivät sokerit ja pasta jäi kuvioista. Mummi 70v, 175cm ja rautaiset lihakset panikoi että eihän tolla elä, mitä sä sitten syöt kun et syö lihaakaan. Ja kun kiloja rupes vihdoin tippumaan ja maha pieneni pikkuhiljaa, niin mummi meni entistä enemmän paniikkiin että kuihdun kohta kokonaan pois. Kehoitin katsomaan lapsiaan ja muita lapsenlapsiaan ja tekemään pientä vertailua että kuka tässä on ensimmäisenä mahdollisesti kuihtumassa, painoindeksi 17,5 vai 24 :-D "Mutta kun sä oot niin söpö tollainen pikkupullukka, katso nyt noita sun poskiakin." :-D Kyllä, on siistiä olla kiintiöläski :-D

    Kerroin myös yhdelle mun kaverille teistä, ei niin solakka ja siro sekään, ja ollaan sooooo truly madly deeply in love with u. Puhutaan teistä niinkuin parhaista kavereista, Peppi sitä ja mimmi tätä :-D
    Pepin hääilmoitus sai mulla pari sydämenlyöntiä välistä ja soitin kyseiselle ystvälle
    "ARVAA MITÄ PEPPI MENEE NAIMISIIN SE MENEE NAIMISIIN TAJUUTKO"
    Muutaman minuutin onnellisuuspaniikin jälkeen todettiin että "tota..kuule. pitäisköhän hankkia ihan oikeita kavereita" :-D

    Että jos teidän postiluukut alkaa tulvia ruusuntuoksuisia rakkauskirjeitä ja outoja esineitä, niin u know who to blame.

    VastaaPoista
  11. jayjay: SIIS APUA!!! meinasin ruveta itkemään, kun luin sun kommentin ja lähetin mimmille (joka on töissä) viestin: "saatiin maailman ihanin kommentti kiintiöläskiin" :DDDDD

    Ensinnäkin, mä usein kiittelen vanhempiani siitä, että ne on laihoja ja ollut aina niitä ns. "hottiksi" joita kaikki on halunnut ja lapsi on tällanen? mun isä on ollu nuorena hirvee gigolo ja äiti pieni ja siro, jonka perässä kaikki miehet on juossu. Sitten tulee niiden sotanorsulapsi, joka ei edes pysty juosta! :D
    tiedän siis kyllä mistä puhut! "Söpö pikkupullukka" kuulostaa todella imartelevalta lempinimeltä :D Mä en tiiä mitä voin edes kirjottaa, ku oon niin fiiliksissä sun kommentista, että tuntuu ihan höhlältä!

    Ihanaa, että oot ensinnäkin kertonut kaverilles meistä ja toisekseen NIIN MEKIN OLLAAN NIIN TRULY MADLY DEEPLY (hyvä biisi muuten, fiilistelin sitä aina teininä ku oli sydänsuruja) RAKASTUNEITA nyt suhun! :D Hahaha, me puhutaan ihan samanlailla monistakin tyypeistä ja välillä nauretaan, et ihanku oikeesti tunnettais ne.. pitäisköhän meidän hankkia elämä? :D

    Mä en kestä miten sulosta, voitteko oikeesti lähettää rakkauskirjeitä? Meille tuli tänään ainoastaan pitsaamainos ja masennuin, koska rupes tekemään TAAS mieli pitsaa, vaikka just eilen söin.. Meidät löytää yleensä kaikista niistä paikoista mistä saa mahdollisimman epäterveellistä ruokaa ja ollaan ne, joiden lautaselle on ahdettu kaikkein eniten ruokaa. :D
    Tulkaa pliis moikkaa meitä joskus, oon nyt niin lovena teihin takas ! :D <3<3 KIITOS!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.