perjantai 8. tammikuuta 2010

Virgin Oiliin tänään, anyone?!


Peppi on täten luovuttanut mulle musapostaustentekovaltikan, sillä nyt tulee jo toinen Mimmin musiikkifiilistely peräjälkeen. Jei!

Kuten ehkä tiedätte niin kuuntelen suurimmaks osaks vaan räppiä ja VOIN KERTOO ETTÄ AIJAI! Nimittäin olipa kuulkaas mahtava huomata tuossa joku aika sitten että Ceebrolistics esiintyy pitkästä aikaa Virgin Oilissa. Tuli heti semmonen pakko päästä-olo, ei oo ihan äsken tullu nimittäin fiilisteltyä Ceebroja keikalla. Ja siellähän on myös Kemmuru, ei huono kyllä sekään. Mutta Ceebrolistics!!! MITAAAA!!

Omistan useita herrojen levyjä ja niitä kaivelinkin laatikoiden uumenista esille loppiaisena ja fiilistelin vanhoja aikoja uuden vuoden kunniaksi. Ceebrojen biiseistä tulee mieleen kaikenlaisia tapahtumia nuoruuden varrelta ja voi että nuo lyriikat tulee yhäkin jostain selkäytimestä, vaikka ihan hetkeen en oo niitä kuunnellutkaan :) Loppiainen meni siis aika pitkälti vanhoja muistellessa ja mukana räppäillessä. Nytkin tulee melkein tippa linssiin ku näitä biisejä kuuntelee. (Mimmi goes deep, tää on epätavallista! LOL :D) Toivottavasti mestoilla tänään on paljon ihania ystäviä joiden kanssa on näitä iloja ja suruja jaettu!

Ei mulla muuta, kuunnelkaa tekin Ceebroja!



Tämä Ceebrojen hyviä juttuja on kyllä varma kesäbiisi. Sopii hyvin näihin pakkasiin ;)



Rentoutumisvinkkejä Ceebroilta.

"Luulen, että olen omana aikanani itkenyt ainakin meren ellen valtameren kaiken sen näkemäni kauneuden tähden."
- Totta!



Bonuksena vielä Murmureita.

"Missä minä - siellä sotku." :D Tää viisu kertoo niin meikän elämästä.


Suosittelen Ceebrolisticsia lämpimästi myös kaikille "räpin vihaajille".


Niin ja tulkaahan moikkaamaan tänään jos eksytte Neitsytöljyyn, meikä (ja Peppikin ehkä) meinas vähän sheikata joten pois alta! ;)



Ps. KOIRAT ON SYNTYNY JEEEEE!!!

8 kommenttia:

  1. Mä RAKASTAN Ceebrolisticsia! Hmm, mulla loppuu lauantaina työt kello 21, mä voisin olla Helsingissä kello 23 ja ehtiä hienosti keikalle ja vielä sunnuntai-iltapäiväksi töihin! KYLLÄ!

    No, jää ehkä väliin, mut pliis ottakaa jotain videoklippii tai jotaim :D

    VastaaPoista
  2. Vitsit, jos asuisin siellä niin tulisin ehdottomasti! Ceebrot on tärkeä osa meikäläisenkin musahistoriaa ja muistoja, ja Nollapiste edelleen supertärkeä biisi. Pusuja pojille ja huippua keikkaa! :)

    VastaaPoista
  3. <3 fiilistelyjen fiilistelyt! oi kun pääsis keikalle. nopsajalka + ceebrolistics on lähellä mun tuulista sydäntä. kuitenkin työt ja väärä kaupunki esteenä. nauttikaa illasta!

    kiitos ihanasta blogista :) tykkään teistä.

    -jentsuperuuna

    VastaaPoista
  4. haluisin niiiiin tulla mutta oon töissä ni jää väliin =(

    VastaaPoista
  5. Moikka!

    Mitkä koirat ovat syntyneet? Niin ja miten kisoissa voittaneet saavat palkintonsa? Voitteko laittaa vähän infoa?

    VastaaPoista
  6. Hei ihanat tytöt! Mun on aivan pakko jakaa tää tarina teidän kans. Oon jo pitkään tiennyt, että olen lihava ja etenkin erittäin ihana, mutta kun aloin kesällä lukea teidän blogia, niin pikkuhiljaa oon uskaltautunut sanomaan sitä myös ääneen.

    Olin tänään luistelemassa ja siinä oli sit kaks pikkupoikaa, jotka ensin alko häiritä mua ja kaveria paiskomalla kiekkoa jalkoihin ja kun se ei tehonnut, niin rupesivat kuittailemaan meidän jatkuvasta höpöttämisestä. Sit kun oltiin lähdössä, nää tuli kaukalon laitaan nojailemaan ja heittämään kaikkea pikku kiusaa laidasta laitaan, mihin tietysti kaverin kans vastattiin tyynesti vanhemman viisaudella, ja kun verbaalisesti lahjakkaita vielä molemmat satutaan olemaan. Sit viimeisenä, kun ei tietenkään oltu hermostuttu ollenkaan, toinen tokas mulle "Ootko kuullut ikinä sellasta sanaa ku laihduttaminen?"

    Vielä joku aika sitten olisin menny ihan puihin ja luikkinu pakoon, mut nyt kun oon teitä seurannut, oon oppinut olemaan hemmetin ylpeä kiloistani ja itsestäni. Minä sitten siihen hymyilin ja sanoin "Hmm, onko se jotain syötävää?"

    Kiitos mimmijapeppipeppijamimmi aivan huikeasta blogista! Teistä on ollut niin paljon apua mulle ja varmasti monelle muullekin!! *pusi*

    VastaaPoista
  7. Lippu on taskussa joten siellä ollaan <3. Vähäks ei oo vuosiin noiden keikalla kyllä tullu oltuu. Todella yyberiä että pitkän tauon jälkeen on tälläsiä keikkoja. Huh. Laaaav is in the air.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.