sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Onnellinen perhetapahtuma!!! :)

No arvatkaas kun juuri sillon kun matkattiin Huomenta Suomeen viikko sitten, soitti Mimmin äiti iloisen puhelun. Mulle nimittäin synty edellisenä yönä kummivasikka ja sain keksiä sille nimen jonka piti alkaa Hoolla.

Mulla oli nuorempana kummivasikka jonka nimi oli Ulma ja jota hoidin, mutta sitten se teurastettiin vaikka mulle oli jostain syystä vakuuteltu ettei sitä koskaan teurasteta. :( Oon myös vienyt pienenä pojan treffeille navettaan syöttämään lehmiä, mun ehkä pitäis perustaa oma maatila?

kuva106

SAANEN ESITELLÄ HIPPU HUOMEN MORE TO LOVEN <3<3<3

Nimi Hippu tuli jostain samalla kun mutustin aamiaista, Huomen myöhemmin Huomenta Suomesta Mimmin avustamana, joten valkkasin sen toiseksi nimeksi ja More To Loveahan ei sukunimenä tarvitse mitenkään perustella. ;) Mimmin veli kävi nappaamassa Hipusta mulle kännykällä kuvan ja samalla kuulin myös, että Hippu juo hirveen huonosti, eikä oo varmaa selviääkö se. Mä todella toivon, että kaikki menee hyvin ja pääsen pian tervehtimään omaa kummilastani. <3

Yritin ettiä tänne kuvaa musta ja Ulmasta, mutta en löydä sitä mistään! Voihan pyöveli. No mutta Hipusta tulee lisää kertomusta ja kuvia kun vaan pääsen sitä tervehtimään sinne Kuopion suuntaan. :)

Voitteko kaikki lähettää Hipulle paljon rakkautta, että se selviää?

35 kommenttia:

  1. Oii, onpas Hippu suloinen ! *w*

    VastaaPoista
  2. **********Rakkautta ja hyviä säteitä nääääin paljon*************

    VastaaPoista
  3. voooi, toivottavasti se selviää.. tooooosi paljon rakkautta pikku hippuselle <3

    VastaaPoista
  4. suloinen pikku vasikka toivon parempaa huomista hipulle jos
    kaveri alkais juomaan paremmin<3

    VastaaPoista
  5. Voiiii toista <3 Onko teillä kotona maatila? Mä kasvoin sellaisella ja lomilla on aina kiva käydä rapsuttelemassa lehmukoita nyt kun itse asun täällä Helsingissä.

    VastaaPoista
  6. Meikälläkin oli "omat" lehmä ja sonni. Kun mummilan navetta lopetettiin niin minulle sanottiin, että ne menee toiselle maatilalle. Vasta nyt sain tietää, että nekin teurastettiin :( Hirveää huijaamista.
    R.I.P. Riina ja Riinanpoika Kihara.

    Toivottavasti Hippu saa kasvaa lehmuksi <3

    VastaaPoista
  7. On se kyl söpö<3 *paljon rakkautta* toivottavasti Hippu selviää

    VastaaPoista
  8. aaaw hippu on ihana! Toivotaan että se siitä alkais juomaan<3

    VastaaPoista
  9. hippu on kyllä loistonimi!:)
    minulla jaloissa pyörii hippu-niminen terrierityttö!

    VastaaPoista
  10. Voooi!<3 Haleja Hipulle=)

    VastaaPoista
  11. Voi Hippu pientä, toivottavasti se jaksaa :)) paljon rakkautta sille!
    Mä oon itte joskus saanut myös nimetä vasikan, kun hyvillä ystävillä oli maatila, se oli kyllä ihana tyttönen. Raakel :)) teuraaksi kyllä mennyt jo.. :(

    VastaaPoista
  12. voi toista! :)
    Hipulle hoivaa ja rakkautta paljon, kyllä se selviää :)

    VastaaPoista
  13. voi äää ihana ! toivottavasti se selvii, et pääset syleilee sitä (: paaaaljon rakkautta pikku Hipulle<3

    VastaaPoista
  14. No voi hitsi, mä fiilistelen lehmiä ihan täysillä kun ne on mun mielestä maailman ihanimpia eläimiä kirahvien, koalakarhujen, laamojen ja orankien rinnalla ja tää nyt sulatti mun sydämen ihan totaalisesti! :D

    VastaaPoista
  15. Hippuselle voimia isosti, toivotaan pikkuiselle vahvaa elämän alkua. Lehmut on ihania <3

    VastaaPoista
  16. Oii kuinka söpö :) oikein paljon rakkautta Hipulle <3

    VastaaPoista
  17. ihuna!
    Sain pari kesää sitten juottaa vasikalle maitoa, se oli ihanaa <3 :)

    VastaaPoista
  18. Voi, paljon rakkautta Hipulle!!
    Mullakin oli pienenä kummilehmä, nimeltään Ooppeli..:) Se oli kauhee rasavilli ja halusin aina taluttaa sitä pihalla, ni se vaan hyppeli ja juoksenteli ympäri pihaa. Mutta sitten serkkujen maatila lopetettiin, kun tuli ihme EU-säännöksiä, että ei ollu järkevää enää pitää niin pientä tilaa.

    VastaaPoista
  19. Suukkoja ja onnenhippuja pikku hipulle :-) toivottavasti kaikki menee hyvin !

    VastaaPoista
  20. Tonneittain rakkautta ja tsemppiä kaimalle! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  21. Paljon rakkautta ja voimia pikkuiselle Hipulle - toivottavasti kaikki menee hyvin! <3

    VastaaPoista
  22. Ei niin mustaa pilveä etteikö päivä koita, ei niin suurta surua etteikö ilo voita.

    VastaaPoista
  23. rakkautta hippu huomenelle <3

    VastaaPoista
  24. Lehmät on ihanimpeja joten Hippu Huomenta More To Lovelle eniten rakkautta maailmassa jotta se jaksaa ja selviää <3

    (itsekkin lempinimeltä joskus elämässä ollut hippu jolta löytyy kotoota kasoittain lehmäkrääsää..)

    VastaaPoista
  25. Hei,

    Missäpäin Kuopiota Hippu asustaa? :D itse asustelen Kuopion suunnalla myöskin!

    VastaaPoista
  26. Oooooooi ku toinen on suloloinen <3
    Rakkautta ja paljon nesteitä Hipulle, koitahan kiltisti juua!

    Haleja naiset <3

    VastaaPoista
  27. Hihii! Mun marsun nimi oli Hippu :) Ihana pieni vasikka. Ne on kyllä niiiin suloisia!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.