keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Tytöt kotona, ajatukset vielä Rukalla!

Voi apua, me saavuttiin eilen myöhään Helsinkiin ja oli kyllä outo autokyyti, koska me otettiin sieltä kimppakyyti-palvelusta vaan yhteyttä johonkin tuntemattomaan tyttöön ja hypättiin sen kyytiin! Kivaa oli, meitä oli useampi toisillemme vieras samassa autossa. Täytyy ehdottomasti kokeilla joskus toistekin, siinä säästää kuulkaas vaikka kuinka paljon! :)

Eilen Mimmi tutustutti mua Kuopioon ja täytyykin laittaa teille pian kuvia nähtäväksi, kunhan saa siirrettyä koneelle. Kuopio oli IIIIHANA, voisin hyvinkin muuttaa sinne. Mua kuitenki tämä kuume ja flunssa väsytti niin paljon, että nukahdin esim. kirpparin sohvalle. :D

Uno oli niin onnessaan kun näki mut, että oli pakko ruveta kyynelehtimään ja halia sitä tunti putkeen. Nytkin se nukkuu ihan kiinni mussa ja tuhisee söpösti. Se on kyllä jotain ihan uskomattoman sulosta, odotankin että päästään viemään se tänään pitkälle lenkille.

Nyt ilahdutan teitä meidän videolla Rukalta kun ollaan potkukelkkailemassa pakkasessa!!! (kuultiin myöhemmin, että tuona päivänä oli tehty ennätys -36,6) Hirveesti ei näy, mutta ei meinaa kelkka kulkea kun siinä on niin paljon painoa päällä... :D outoa.



Ollaan aikamoisia villikkoja kun sille päälle satutaan.. Ihanaa loppiaista kaikille! :)


8 kommenttia:

  1. Mahtavaa, tämmöstä just blogimaailma kaipaa. :D Ei mitään turhan jäykkiä pönötyksiä korkkarit jalassa ja jalat ristissä vaan ihan reilua suomalaista lomanviettoa! :D Jatkakaa samaan malliin. :)

    VastaaPoista
  2. En varmaa koskaa uskaltautus randomin kimppakyytiin! Oon niin nössö. :)

    VastaaPoista
  3. XXXDDDDDDDDXXDXDDD teijjän toi touhu on kyl nii sähellystä oikeesti XDDD siis hyväl taval, nauroin niin paljon tota ANNA MENNÄ! kohtaa XDDXDDd hahahaaa onneks oon joksus bongannu teijjät jostai et saan aina nauraa tääl

    VastaaPoista
  4. Kuopio tosiaan on mukava paikka. Tänne oli helppo kotiutua ja nyt olen niin jämähtänyt, etten mielelläni pois lähtisi. :) Mitäs kaikkea ehditte katsella vai menikö lähinnä shoppailuksi? ;)

    VastaaPoista
  5. Työ ootte ihania!
    Minä niin haluaisin tavata teijät joskus kun ootte täällä Kuopijossa :D

    VastaaPoista
  6. Moi! Peppi, muistatko kun laitoit tänne blogiin Christian-leijonasta sen videon? Mulla on se kirja, se on ihana! =) Se on vanha, varmaa vajaa 30vuotta vanha, mutta tekstit ja kuvat tallella. Peppi sulla on ihana ääni noissa videoissa! :D ja Mimmi sulla on tosi nätit kasvonpiirteet erityisesti poskipäät! Hyvää loppiaista sinnekin!

    VastaaPoista
  7. Hei Peppi ja Mimmi,

    oon koko tän talven ja syksyn seurannut ahkerasti teijän blogia, uskaltamatta kuitenkaan kommentoida. Se kommentti häviäisi kuitenkin tänne bittimaailmaan ja teille ei koskaan tulisi perille sitä ja ette siis voisi koskaan tietää, mitä pienen Sirun päässä on liikkunut teidän juttuja lukiessa! Miksikös sitten nyt rohkaistun kirjoittamaan? Se onki hauska tarina. Puhuin mun poikaystävän kanssa jotain blogeista ja yhtäkkiä se puhkes puhumaan "joo, mä luinkin sieltä More to Loven blogista sen surullisen tarinan missä sen toisen peiliristi meni poikki :(" ja mä päätin, että ok, jos mun poikaystäväkin on tätä blogia edes kurkannut mun juttujen perusteella, niin nyt mä kanssa uskaltaudun sinne kommenttia väsäämään!
    Jos siis ikinä olette vaikka kesällä tulossa Jyväskylään päin, niin huhuilkaa mua, koska ootte niin usein piristänyt mun päiviä, joten olen teille edes pienen piknikin velkaa! (ja kyllä se syleilyksi pääseminen olisi tietty mukavaa :))

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.