torstai 30. heinäkuuta 2009

MÄ VOITIN VALKOSEN N97-PUHELIMEN!!

Siis pahoittelen jo valmiiksi tätä tekstiä, mutta mä hytkyn täällä NIIIIIIIN onnessani tällä hetkellä. Tajuutteko, että mä oon käynyt joka viikko vähintään 2 kertaa koskettelemassa tätä puhelinta ja kerran tainnut jopa itkeäkki poikaystävälle, et mä oikeesti haluan tän? (Mimmi EDIT: Joo meikäläisenkin Peppi raahasi kerran hiplailemaan tuota valkosta N97:aa!! Se on ihan HITON HIENO!!) Siis nimenomaan valkosen. Mä olen tehnyt jopa tän postauksen tästä aiheesta kesäkuussa, jossa asetin itelleni tavoitteen laihtua, että voin ostaa tämän.

Tänään sitten meen innokkaana kattomaan Digityttöjen blogia, että onko ne jo arponut voittajat. (Olin tietty jo eilen käynyt kuumottelemassa, että missäs viipyy voittajat :DDDD)

Masentuneena kerkesin jo olemaan hetken, koska muhun ei olla otettu yhteyttä ja aattelinkin, että tietenki kaikki huiput palkinnot on mennyt ohi, koska eihän mulla voi olla niin hyvää tuuria. (pessimisti ei pety :D) SIT MÄ LUEN SITÄ ETEENPÄIN JA KATON, ETTÄ ONNEA MORE TO LOVEN PEPPI. En voi vieläkään uskoa tätä!!!! Entäs jos tässä no joku virhe?!?!?!

Kattokaa täältä ja sanokaa, että tää ei oo mikään näköharha, koska mä oon jo hyppinyt mun pomon kaulaan (se joutu lähtemään sairaalaan, ku pari niskanikamaa katkes.. No ei nyt kai :D), itkenyt, kiljunut yms. Oon oikeesti sekasin, käytiin viimeks viime viikolla puhelinliikkeessä poikaystävän kanssa kopeloimassa tätä ja mä mökötin sille, kun en saanut tätä silloin. Se viel sano, että entäs jos voitatkin sen siitä arvonnasta? Olin et just, lehmätkin lentää ja tyyliin suutuin, et miten se voi vitsailla tolleen :D

Mä oon nyt niin onnellinen, anteeksi kun hehkutan mutta mä oon vaan NIIIIIIIIIIIN ONNELLINEN NIIIIIINI ONNELLINNENEEENENNENENENE! Toivottavasti teitä piristää sit toi video minkä lähetin tonne kilpailuun. :DDDD

Tämmösellä jutulla osallistuin kilpailuun, minkä aihe oli "minä ja lempimusiikkini":

"Huh, mä meinasin vahingossa unohtaa tän kilpailun.

Mä laitan teille videon vuodelta 2007. Huhtikuussa 07 nimittäin elin yhden elämäni upeimmista päivistä... Matkustin parhaan ystäväni kanssa Lontooseen tapaamaan bändiä, joiden fani olin ollut jo 10 vuotta. Olin aina haaveillut poikien tapaamisesta ja siitä, että pääsisin niiden keikalle. Niin ei kuitenkaan koskaan ollut tapahtunut. Nyt saatiinkin päähän lähteä Lontooseen katsomaan niitä ja pienien järkkäilyiden jälkeen myös tapaamaan niitä henkilökohtaisesti puoleksi tunniksi.

Voin sanoa etten oo koskaan jännittänyt niin paljon/ ollut niin hajalla/ ollut niin onnessani samaan aikaan. En pystynyt sanomaan niille oikein mitään, änkytin kaikki sanat mitä sain suustani ulos, tuijotin vaan niitä suu auki melkeinpä ja kädet tärisi. Lopussa sain niiltä vielä poskipusut ja siinä vaiheessa olin valmis kuolemaan.

Tän tapahtuman jälkeen (kun oltiin leijailtu ulos sieltä satojen fanien ohi aivan jossain sumussa) oli pakko kävellä pubiin ja vetästä ihan hirveet kännit. Toki siis kera itkujen, kun alko tunteet vähän purkautumaan, koska illalla meitä odotti vielä keikka.

Keikka oli jotain sellaista, että sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Olin odottanut sitä 10-hemmetin-vuotta. Kuten videosta kuulette: siellä kiljuttiin, siellä itkettiin, siellä laulettiin (nuotin vierestä tosin) ja siellä palattiin ihan täysin niihin hetkiin, kun oltiin 12-vuotiaita ja toi bändi oli ainoa asia elämässä.

Tässä video:



ja

Tässä kuva

Ps. Rupesin kyynelehtimään nyt 2v katsoessani tota (erittäinkin laadukasta :D) videota, joten voitte kuvitella millaset tunteet tuolla on roihunnut."

PEPPI IZ VERY HAPPY GIRL NOW!!!!!!!!!



HUOM! MUISTAKAA MYÖS MEIDÄN ARVONTA-POSTAUS ALEMPANA!

17 kommenttia:

  1. Onneks en ehtiny laittaa ripsaria vielä, ku mulla tuli vedet silmistä ku katoin ton videon :D Hei, määki olin Hanson-fani ;) Kuuntelen sitä vieläki! Ja se hidas biisi, vitsi mikä se nimi on, SE ON NIIN HYVÄ! Ooooooh <3

    Jeee jeee onneks olkoon uudesta puhelimesta!

    VastaaPoista
  2. Alan olee jo kohta sitä mieltä, että oot mun sielunsisko! <3 :DD MÄ OON VIELÄKI FANI! ja ISO fani oonkin! :D

    VastaaPoista
  3. I will come to you? tarkotatko sitä? 8) t.kaikki levyt löytyy ja puhki on jo osa :D

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea! Kaikesta päätellen luuri pääsee hyvään ja rakastavaan kotiin. :D

    VastaaPoista
  5. Jousimiesnaisen perisynti nro. 1 KATEUS iski nyt ja pahasti! Mäki haluuuuuuun! Hemmetti, oma puhelin tipahti viikkoja sitte vessan kivilattiaan ja sillä voi soitella enää HF:llä... ja HF-johtokin pätkii... tuo voitto olis ollu enemmän ku tervetullu mulle :)
    Mutta onneks olkoon sulle vaan :) Ehkä mä voitan sit teijän herkkukassin ;P

    VastaaPoista
  6. Hei vauuuuuu, onnea ihan hirmuna! Kateus on pahasta, mutta minkäs teet kun tällasia juttuja kuulee :D

    VastaaPoista
  7. oih kuin ihana video!:D

    ja onnea puhelimen johdosta, aika mahtava juttu!:)

    VastaaPoista
  8. Onnea paljon puhelimen voitosta! :) Toi on niin näpsäkän näköinen valkoisena et saatan itsekin hankkia.

    VastaaPoista
  9. Jee!!!! :))) Oikealle omistajalle se puhelin siis tulee... :)

    VastaaPoista
  10. Artesanity: Toivotaan, että herkkukassi osuu kohdallesi, puhelimestani pidän tiukasti kiinni! ;)

    Katti: Joo no Mimmikin on ihan kateellinen! :D Se vaan päivittelee kokoajan, että ei hemmetti sä sit voitit sen! :D

    pumpkin: Ihana on mielenkiintoinen käsite ;) Mutta ainakin voin sanoa, että videossa oli tunteet pinnassa, kun itkin ja lauloin samaan aikaan. 10v odotus palkittiin <3

    Sanna: KIITOS <3 Hanki ihmeessä, mä ainakin varmaan postaan siitä tänne joka päivä ;)

    Helene: No todellakin niin oikeaan osotteeseen. Kiitos vielä kilpailusta! :)

    VastaaPoista
  11. No okei, en mää ISO fani oo (paitsi ehkä fyysisesti), mutta on se silti hyvä. Just sitä biisiä tarkotin!!! me pienenä kotibileissä (siis joskus ala-asteella) laulettiin sitä sellaselta parvelta muille, playbackinä tietenkin. Vaikka toisaalta oltiin kaikki musiikkiluokkalaisia, että saatettiin me joskus oikeestikki laulaa :D

    VastaaPoista
  12. mä oon henkisesti ja fyysisesti ISO, mut musta on parasta aina kuulla, ku jengi on tykänny ja jotkut tykkää viel edelleenkin! :) itsehän olen myös käynyt musiikkiluokan ja luullut osaavani laulaa, mutta tossa videossa missä lauletaan en kyllä oo ehkä ihan sitä mieltä enää? :DD olin kyllä hieman humalassa ja shokissa ja itkin samalla, mut silti se ei selitä kaikkea :D

    VastaaPoista
  13. Mulla oli yks luokkakaveri joka oli kans suuri fani ja lähti kans jonnekkin... jonnekkin, ehkä ruotsiin kattomaan niiden keikkaa just pari vuotta sitten ;D

    Ps. Olikohan peppi tänään itiksessä? :O

    VastaaPoista
  14. Mun oli pakko laittaa Hanson soimaan, ku tässä askartelen paskartelen :D Niin piti sanoa, että se Yearbook on kans tosi hyvä, olin ihan unohtanu!

    Ollaan ihan samiksia :D

    VastaaPoista
  15. Shienna: OHO! Vähän siistiä :) En oo kyllä tänään (ainakaan tietääkseni) ollut Itiksessä, mutta toisaalta mistäs sitä koskaan tietää, kun on tämmönen vähän erikoisempi yksilö.. :D

    Elina: SE ON IHANA! <3 mä sain joskus noiden notebookin ja opettelin soittaa sen pianolla! Niin ollaan, sä voisit tulla Skate Sm kisoihin, koska tiiän et tykkäät skeittaripojista ;)

    VastaaPoista
  16. Aw, Hanson!

    Haha, tulee hyviä muistoja mieleen. Mä en ala-asteella ikinä ollu oikeen perillä noista musiikkijutuista, mun paras kaveri taas jo ties ja fanitti vaik mitä. Sit ku tuli ne sellaiset kaverikirjat (tiedättehän ne joihin sai laittaa nimet ja suosikit ja vaik mitä juttua, joita kierräteltiin kaikkien luokkalaisten luona?) muotiin, olin ihan lirissä, ku ei mulla oikeen ollu mitään suosikkiartistia/bändiä. Kerran kettuunnuin siihe viivojen vetelyyn ja iänikuiseen eksä-oikeesti-kuuntele-mitään-ees-spaissareita--gawd-no-bäkkäreitä-hä?! jutteluihin, ja pyysin mun kaverilta vinkkiä. Se sit sano tomerasti, että laipa Hanson ku ne on iha parhaita. Ja minähän laitoin. En ollu kuullu niiltä mitään, tiesin vaan, ennä kavereilla oli pitkät letit ja näytti eri-kokoisilta ja ikäisiltä klooneilta toisistaan...

    Niinpä. Kaipa tuolla jossain päin maailmaa on pari kymmentä kaverikirjaa, jossa lukee Hanson by moi :D

    Mutta hei, tosi paljon onnea!!! Kyllä meni oikeeseen osoitteeseen toi voitto, ehdottomasti!

    VastaaPoista
  17. MushuThaLohari: Haha LOISTAVAA :D ihan paras kertomus ja kiiitos :)) mun mielestä myös tuli oikeeseen osoitteeseen ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.