tiistai 21. heinäkuuta 2009

Sinä kysyit, läskit vastasi!


Viikonlopun ajan meiltä sai kysellä kaikkea (paitsi painoa) ja tässä tulee nyt sitten vastaukset molemmilta teidän kysymyksiin:


Jos olisitte biisejä, niin mitkä biisit olisitte?
Mimmi:



Peppi: Mika- Big Girl (you are beautiful) :D

"Walks in to the room
Feels like a big balloon
I said, 'Hey girls you are beautiful'

Diet coke and a pizza please
Diet coke I'm on my knees
Screaming 'Big girl you are beautiful'
"

- pituutenne
Mimmi: 170cm
Peppi: n. 163cm

- lempiruokanne
Mimmi: karjalanpaisti
Peppi: Kaikki. No ei nyt kai, ehkä grillikana ja tortillat

- lempi artistinne
Mimmi: No vaikka Common jos yks pitää nimetä.
Peppi: Mä kuuntelen tosi laidasta laitaan, että on hirveen vaikee nimetä mitään yhtään. Taino ei oikeesti ees oo, mut se on salaisuus.

- paras Euroopan maa, perustelut
Mimmi: Ehdottomasti Suomi. Kaikki toimii parhaiten.
Peppi: Suomi, tää on vaan tosi hyvä koti ja täällä on ihanaa kesäsin. Talvisin haluisin kyllä muuttaa pois, koska mulle ei mahdu saappaat jalkaan, kuten täällä jo kriiseilinkin..

- karkki vai suolainen hyvä? (esim. sipsit)
Mimmi: Enemmän kääntyy karkin puolelle. Oikeestaan aika harvoin syön sipsejä.
Peppi: Irtokarkit ja jäätelö! Mut menee kyllä sipsit ja dippikin erittäin hyvin. Voisin syödä dippiä lusikalla ja syönkin usein salaa. :D

- siideri vai viini?
Mimmi: Ehottomasti viini! (Enemmän prosentteja. Eh eh.)
Peppi: Viini!! Siidereistä juon vaan melkeinpä Crowmooria.


Onko teillä esikuvia? Jos niin keitä he ovat?
Mimmi: Äiti Teresa
Peppi: Mun mummi. Se on yks mun parhaista ystävistä ja selvinny ihan hulluista jutuista. Me hengaillaan aika paljon ja soitellaankin monta kertaa viikossa. Se ei tiedä mikä on blogi, mutta fanittaa Pete Parkkosta ja lähettelee mulle tekstiviestejä missä on sydän.

Kysymyksenä voisin heittää, että mikä on teidän mielestänne paras läskeihin liitetty sanonta tai stereotypia (tyyliin "lihavat on lepposia")?
Mimmi: No se, että läskeiltä saa helposti.
Peppi: No mun ehdoton lemppari on just toi "läskit on lepposii, ei ne keksi kepposii" mut sit kans "fat people are harder to kidnap" on hyvä! :D

Haluatteko lapsia? Jos, niin kuinka monta?
Mimmi: Kyllä. Vaikka neljä.
Peppi: Ehdottomasti ja monta. Rakastan lapsia ja lirkuttelen niille aina esim. bussissa. Eilen puhuin pitkään puhelimessa mun reilu 2v kummitytön kanssa ja teki mieli itkeä, kun se oli niin sulonen.

Mikä on lempikaupunkinne Suomessa?
Mimmi: Kuopio
Peppi: Joensuu ja Helsinki

Lempparibloginne?
Mimmi: Tällä hetkellä Oi ihana turhamaisuus ja Ostolakossa
Peppi: Mulla on varmaan kans Ostolakossa ja sit ehdottomasti ihanaihanaihana Dancing Through Life


missäpäin te asustelette?
Mimmi: HESASSA (Itä-Pasilassa)
Peppi: Hesassahan minä myös (En kyllä Pasilassa)

Millaisessa lakossa pystyisitte olemaan puolen vuoden ajan? Olisiko vaikeata?
Mimmi: No ihan minkälaisessa vaan sovitaan. En oo esim. koskaan maistanu tupakkaa. Lakon vaikeus riippuu toki asiasta.
Peppi: Uskoisin voivani luopumaan jäätelöstä puoleksi vuodeksi, mut siitä kyllä pitäis sit jo maksaa hyvin :D

Mitä mieltä olette ankoista? XD
Mimmi: Siistejä eläimiä.
Peppi: Söpöliinejä!

Mullakin kiinnostaa kovasti tuo, että onko suolanen vai makea hyvä lempparia?
Mimmi: Makkeeta makkeeta
Peppi: Molempi parempi!

Ois kiva tietää tuosta söpöstä koirasta lisää ja onko teillä muita lemmikkejä tai onko ollu?
Mimmi: Pari koiraa on ollu (RIP) ja liuta kissoja. Tällä hetkellä vaan koirakavereita.
Peppi: Mulla on ollut pienenä koiria ja sit kans kissoja, mut kissoille oon nykyään allerginen :(. Tuliliskoja
sammakonkutua keräsin lammesta pienenä (äiti oli iloinen) ja kaloja meillä oli kans. Oon aina ollu tosi eläinrakas, mut nykyään pelkään sammakoita.

Niin ja sit meillä on tosiaan toi söpö koira, herra täyttää kohta 3v ja on rodultaan Coton De Tulear. Haluu aina olla sylissä, rakastaa ihmisiä ja nukkuu jalat kohti kattoa. Se osaa kaikkia temppuja ja sillä on ehkä tuhat lelua. Välillä se on tosi rasittava, koska se haluu aina olla mukana kaikkialla ja aamusin se menee piiloon, koska ei haluis jäädä yksin kotiin.

Miksi päätitte aloittaa bloggaamisen?
Mimmi: Paljon asiaa.
Peppi: No siis mä puhun aina ja yritän tänne tukahduttaa mun puheripulia. Nyt siitä on sit tullu kirjotusripuli myös..

Olitteko aiemmin lukenu blogeja?
Mimmi: Kyllä. Muotiblogeja noin kaks ja puol vuotta.
Peppi: Joo kyllä oon lukenu, mun suosikkeja on aina ollut ruokablogit! :D (ei varmaan uskois?)

Tiedättekö pitääkö kukaan muu samantyylistä blogia mitä teillä on?
Mimmi: En oo törmänny. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte!
Peppi: Mäkään en kyllä tiedä, mut haluun kyllä tietää jos on.

Mitkä on teijän lemppariherkut? ;)
Mimmi: Jugurtticashewit, punainen Fazerin suklaa, Maraboun Daim-suklaa, chilipähkinät, B&J...
Peppi: Sipsit ja Dippi, Valkosuklaa, Irtokarkit, Ben & Jerrys! (huom. nämä on vaan esimerkkejä, mä tuun melkosen iloseks kaikista herkuista)

Kerrotte paljon ironisesti teidän painosta, mutta mistä asioista te pidätte itsessänne? Miksi rakastatte itseänne sellaisena kuin olette?
Mimmi: Kasvoista, hyvä iho, nätti ihon väri, hyvän väriset (omasta takaa) silmät ja hiukset, toimivat kädet ja jalat. Loistava huumorintaju :D
Peppi: Tänään en oikein mistään, mutta nojoo, välillä oon kai ihan hauska (ainaki mun parhaan ystävän mielestä) ja sit yritän auttaa aina muita. Siitä piirteestä tykkään paljon itessäni!


Kertokaa sekä itsestänne, että toisistanne kaunein ulkoinen piirre.
Mimmi: Minulla hyvä iho (IHMISEN SUURIN ELIN!!), Pepillä hymy ja flirttisilmät :)
Peppi: No Mimmillä toi iho, siis en tajuu miten kellään voi olla niin täydellisen tasanen iho? Mimmillä ei oo ihohuokosia ollenkaan!!!!!!!!!!!11 (ainakaan näkyvissä, itselläni on sellasia reikiä naama täynnä ku olis ammuttu) niin ja sit sillä on törkeen kauniin väriset silmät ja se on muutenkin ihanan persoonallisen näkönen.

Mimmi hei, flirttisilmät? Sä sanoit eilen mun näyttävän Johannes Virolaiselta! :D Mut joo mä kyllä kans sanoisin noi silmät. Ne on ihan nätit välillä.

Mitä kosmetiikkatuotetta ilman ette tule toimeen?
Mimmi: Huulirasva
Peppi: Lasketaanko kosteusvoide? Eiku ainii huulikiilto!

Lempi asu, mikä löytyy jo omasta kaapista?
Mimmi: Marimekon palloyökkärit!!!
Peppi: Kaikki pyjamahousut!

Kertokaa miten voitte olla niin hauskoja?
Mimmi: Elämä kouluttaa.

Peppi: Ollaanko me? En tiiä, yrittää olla ottamatta elämää niin vakavasti. (täällä neiti-maailman-suurin-stressaaja neuvoo :D) Huumorilla kuitenkin pärjää melko pitkälle oikeesti.


Arvoin äsken voittajan (virallinen, hyvin karvainen n.6kg painava valvoja vieressäni) random.orgissa ja Bodyshopin Coconut Butterin voitti: LAURA! Laitatko meille vaikka sähköpostilla tulemaan sun osotetiedot (voidaan tulla stalkkaamaan) :D

Laura kirjoitti...

Miksi päätitte aloittaa bloggaamisen?

Olitteko aiemmin lukenu blogeja?

Tiedättekö pitääkö kukaan muu samantyylistä blogia mitä teillä on?

Mitkä on teijän lemppariherkut? ;)

5 kommenttia:

  1. JEEEEEEEEEEEE, VOITTO! Kerrankin mä voitin :3

    VastaaPoista
  2. Ooh, kiitos maininnasta :) Ja muutenkin hyvä tytöt, teillä on just mahtava asenne!! :)

    VastaaPoista
  3. Laura, no kiitos kun kyselit ja ihanaa jos voitto miellyttää! :)))

    Kirsikka: Kiitos paljon, me tykätään susta myös kovasti!

    VastaaPoista
  4. oii kiiitoos kiitos kiii-iitos! olen otettu!

    VastaaPoista
  5. Eikö liika lihavuuden ihanoita ole jo hieman liikaa?
    Ymmärän täysin että on mukavaa että saa isokokoisillekin vaateita muodin mukaan, mutta tosiasiahan on se että liikalihavuus on jo vaarallista,onko hienoa että juoksee 50metriä eikä saa henkeä? Tosin jos sen tekee hienoissa vaateissa niin se on siistiä? Hei haloo..

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.