perjantai 10. heinäkuuta 2009

Mitä se Zac Efron yrittää taas pokailla?


Istuskelin tuossa eräänä aamuna tyytyväisenä sohvalla meikkailemassa.. Mulla oli telkkarikin siinä sit päällä ja katoin tapani mukaan Ellen De Generesiä. Noh.. Jouduin sitten vähän outoon ja ikäväänkin tilanteeseen.. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..
.

Zac oli vähän masentunut, koska en ollut pitkään aikaan vastannut sen puheluihin ja tilitti sitä Ellenille.. Mulla rupes sit vähän käymään Zacia sääliksi ja päätin paijailla sitä vähän. Kattokaa ku se oikeen kallistaa päätään tolleen, taisi todellakin kaivata mun kosketusta.

Se myös avautu Ellenille, että yrittää jahdata mua Twitterinkin puolella.. Mua vähän hävetti sen puolesta, koska sillä ei oo oikein ollenkaan seuraajia siellä.. Mulla taasen on vaikka muille jakaa..

Ellen sitte heitti Zacille, että pitäiskö sen yrittää tehdä muhun vaikutus jollain sen osaamisella? No Zac otti sit korispallon ja rupes pyörittelemään sitä. Olihan se ihan hyvä, mutta en nyt tiiä oonko kuitenkaan niin vaikuttunut...

Jatkoin meikkailua, mutta ilmeisesti Ellen käskikin sen tulla sit ihan meille, koska tämmösen reppanan mä löysin kolkuttelemasta tuohon meidän oveen.. No, päästin mä sen sisälle, enhän mä olis voinut sitä sinne kylmäänkään jättää...

Se ilmeisesti luuli, että on nyt sulattanut mun sydämen (voi raukkaa, ei taida tietää naisista mitään) ja rupeskin sit esittelemään mulle heti taitojaan ja vaatimattomia lihaksiaan. Heitin kans ite pari melkosen roisia liikettä tossa tolpassa, omaanhan tankotanssijan lahjat (ja vartalon) ilman että oon koskaan edes käynyt tunneilla! Zac siinä yritti sit jäljitellä mun taitoja ja mäkin sitten vähän villiinnyin kuten kädestä huomaatte...

Noh, sain kun sainkin meikattua ja lähdin töihin. Pyysin Zacia menemään kotiinsa ja lupasin että soittelen sille sitten joskus.. Oli pakko luvata, kun se tuntui olevan aino keino päästä siitä eroon... Kyllähän se kokoajan soittelee ja viestittelee, mutta ei mua kyllä ihan hirveesti kiinnosta.

Ei oo helppoa olla näin haluttu.
(Hyvä se on läskinkin haaveilla.)

6 kommenttia:

  1. Hähää, sain siut koukutettua Elleniin:) Teil on kiva blogi, molemmissa on toimittajan tai vaikka kirjailijan ainesta!
    Terkuin, Future-sister-in-law itärajalta

    VastaaPoista
  2. NO NIIN KYLLÄ SAIT! :) Kiitos ihanasta kommentista ja ehkä mä saan sit vuorostani koukutettua sut tähän! ;) Nähdään pian!

    VastaaPoista
  3. Hei, Kaisa laittoi N97-kilpailun pystyyn: http://digitytotmusiikki.blogspot.com/2009/07/nokia-n97-musaskaba.html

    :)

    Mietin, että sua saattaisi ehkä kiinnostaa se.

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Täytyy käydä katsomassa! :)

    VastaaPoista
  5. vitsit ootte mahtavia! naureskelen ääneen teiän jutuille täällä, kiitos illanpiristyksestä :D jatkakaa samaan malliin!!

    VastaaPoista
  6. no vitsi tollaset kommentit on mahtavia! :D kyllä me jatketaan ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.