lauantai 17. marraskuuta 2012

Rihanna 777


Terveiset Tukholmasta! Mulla on ollut nyt pari päivää sellaista Rihanna-härdelliä, kun eilen järkättiin levyjulkkarit Suomessa ja tänään lensin sitten Ruotsiin houstailemaan pientä porukkaa, joiden kanssa mentiin intiimille keikalle. 

Huomenna matka jatkuu Boeing 777-yksityiskoneella, jossa lentoemäntänä häärii itse RiRi. Maanantaina vihdoin julkaistaan levy ja täytyy sanoa, että kun sen eilen sain käsiini niin meinasin pillahtaa itkuun ihan vain siksi, että tähän matkalle on mahtunut niin paljon kaikenlaista ja ehkä muutama harmaa hiuksikin.

Illan keikka oli kolmas kerta kun näin Rihannan livenä ja pari edellistä kertaa onkin ollut pienoisia pettymyksiä, koska odotukset on ollut niin korkealla. Toista se sitten kuitenkin oli tänään, kun kylmiltä väreiltä ei voinut välttyä. Rihanna oli ihan käsittämättömän hyvä, onnellinen ja muistutti miten paljon niitä hittejä onkaan kertynyt tässä seitsemän vuoden aikana. 

Nyt pari tuntia unta ja aamulla Pariisiin. 
Shine bright like a diamond!

8 kommenttia:

  1. Oho, onko Rihannan ura kestänyt jo seitsemän vuotta. :o Tai onhan siitä kieltämättä aika monta vuotta, kun Pon de Repleyn musiikkivideoita näytettiin ja katsottiin moneen kertaan päivässä Voice-kanavalla. :D Ah, mitä nostalgiaa, mä olin noihin aikoihin 13, mutta tuntuu, ettei tosta ois vielä kauaa, vaikka seitsemän vuotta onkin välissä ollut. :)

    Mukavaa matkaa Pariisiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Ajattele!! Voi miten paljon hyviä biisejä siihen onkaan mahtunut. <3

      Poista
  2. Ääh kauhee lukee näitä kun ei itse päässy, oon ehkä suomen pahin hc rihannafani :D mutta hienoa silti että edes jotkut suomalaiset pääsivät, mutta miten ihmeessä pääsit? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon levy-yhtiössä töissä ja vastaan Rihannan markkinoinnista Suomessa. Olen siis se pirulainen joka päätti ketkä tuonne reissuun pääsee Suomesta. :)

      Poista
  3. Vähänkö hieno kokemus varmaan! Olis kiva ollu itekin olla paikalla, vaikka en tosin kova Rihanna-fani ookkaan.
    Oon ajatellut aika pitkään jo kiittää teitä tästä blogista. Tosi hienoo että ootte molemmat omia itsejänne, vaikka se onkin tosi haastavaa kun noita ulkonäköpaineita tulee vähän joka puolelta. Kiitos, ootte varmasti munkin lisäks rohkassu monia olemaan sellasia kun on! :)

    VastaaPoista
  4. Heippa,
    on ihan pakko nostaa kissa pöydälle, on tullut niin kauan luettua teidän blogia ilman että olen kommentoinut. Ei mulla muuta kun voi että kun te ootte ihania naisia!

    VastaaPoista
  5. Peppi oliko sulla lennolla sellanen värikäs yläosa, mm pinkkiä? Jos oli nii taisit vilahtaa E news ohjelmassa :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.