sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Peppi ja Pepin heikkous...

Erehdyin Forumin Specsaversille eräänä kauniina päivänä, kun olen siellä jo pidempään asioinut. Liikkeen omistaja Anu siinä höpötteli ja kertoi mulle, että mm. Nätti Nakuna-sarjasta tunnettu Gok Wan on suunnitellut heille malliston.

Mun pää on siitä ihmeellinen, että mulle sopii monenlaiset lasit. Käyn välillä ihan huvikseen testailemassa erimallisia kehyksiä. No tällä kertaa se ei jäänyt testailuksi, sillä ostin kolmet (3) lasit Anulta. (Peppi ja Visa kiittävät Anua...)

Kokeilin vaikka kuinka monia (En muuten edes tajunnut kokeilla mitään muita, kun huumaannuin Gok Wanin mallistosta...) ja päädyin kolmiin keskenään hyvin erilaisiin laseihin. 

Multa puuttuu vielä punaset ja valkoiset lasit, ne tahdon löytää ja seuraavaksi lähenkin testailemaan niitä.

Inka tänään: "Peppi oon niin onnellinen, että joku muukin ostaa kolmet kerrallaan."

Tässä siis uudet lasini esittelyssä:

  
  
 

  


Gok Wan stailaa Forum Specsaversilla 6.11.2012 klo 15:00. Kannattaa käydä tutustumassa miehen mallistoon, minä ainakin tykkäsin. :)

21 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää. Ihanat huulet ja hampaat sulla! :)

    VastaaPoista
  2. Nätti Peppi :) Nyt vielä yks syy lisää varata aika näöntarkastukseen ja sitä kautta hommata ne uudet lasit :)

    VastaaPoista
  3. Ai Gok ihan suomessa?? PAKKO PÄÄSTÄ NÄKEE!! Oon tykänny kattoo Gokin ohjelmia ja siit oli joskus dokkari.

    VastaaPoista
  4. Ihanalta näyttää. Ja lasejahan ei voi koskaan olla liikaa. Aina on yhdet kateissa tai sitten rikki.

    VastaaPoista
  5. Onko Gok oikeasti Suomessa käymässä? .________. voi eiiiii!

    VastaaPoista
  6. Noi viimiset on I-HA-NAT! Mulla olisi itseasiassa tarvetta uusille lukulaseille hmm...

    VastaaPoista
  7. mulle taas ei käy mitkään lasit. kun tartten uudet lasit joudun kiertään liikkeet naapuripitäjiä myöten. useammin on myyjä sanonut että onnee etsimiseen, ku huomaa kuinka haastava tapaus olen :(

    VastaaPoista
  8. Vikat ottaa sua ihan älyttömästi poskiin. Eikö se tunnu ikävälle ja eikö lasit mee likasiksi?

    VastaaPoista
  9. Hienot pokat!... koska teiltä tulee lisää asupäivityksiä? :)
    http://mymintworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Noi vikat on kyllä jotenkin rumat ja noista pinkeistäkin tuli semmoinen olo et mahtaako olla vähän turhakkeet et tuleeko käytettyä?

    Mä satsasin 2010 ja pistin kolme tonnia haisemaan laserin muodossa. -6.5 on nyt nollassa ja mä ikionnellinen:)

    VastaaPoista
  11. Ihania ihania ihania!!!

    VastaaPoista
  12. GOK SUOMESSA?! OJGEAÖIJGEIÖGJEAGEgaekgjean.

    VastaaPoista
  13. Nättejä laseja. Sulle sopii lasit upeasti mulla kans noin kymmenet kehykset ja tykkään laseista mahdottomasti. vahvuutta mun laseissa vain -0,50 mut lasit keikkuu nokalla aamusta iltaan. T:jalmari

    VastaaPoista
  14. Tykkään noista ensimmäisestä tosi paljon! Toiset näyttää mun silmään liikaa sellaisilta, mitkä mun äidillä on kaikissa valokuvissa, jotka on otettu mun ollessa ihan pieni (eli 80-luvun lopulla). :)

    VastaaPoista
  15. Äää... Nuo näyttää samanlaisilta, jollaisia äitini piti joskus 90-luvun alussa. :S

    VastaaPoista
  16. Ekat ei mielestäni sovi, toiset on kohtuulliset, viimeiset on pahimmat.

    VastaaPoista
  17. kaikki sopii sulle :)
    varsinki ekat ja vikat!
    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. ooot iha sairaaan kaunis !!

    VastaaPoista
  19. oot kerrassaan upea!!
    :)

    VastaaPoista
  20. Oijoi kaikki aivan ihania, mut mun mielestä näissä kuvissa vikat näytti parhailta koska sun kauniit silmät tuli niissä parhaiten esiin, ekat ja tokat näytti näissä kuvissa jäävän hieman alemmas nenänvarrelle, jollon ne katkasee katseen hieman eikä silmät pääse täysin oikeuksiinsa, mut johtuu varmaan ihan kuvakulmasta, törkeen upeita joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista
  21. Käytätkö ihan joka päivä laseja?
    Harva ihan oikeasti laseja koko ajan tarvitseva (paljon voimakkuuksia, hajataittoa yms.)
    a) raaskii ostaa monet lasit kerralla
    b) viitsii käyttää koko ajan tuollaisia jättiläispokia
    Sillä kyllähän tuollaisiin poskilaseihin tosiaan tulee äkkiä tosi paljon likaa ja ne on epäkäytännöllisiä. Ja kyllä niihin myös nopeasti kyllästyy.

    Että onkohan tässä vähän imago- ja asustelasi meininkiä?

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.