sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

Ristiäiset ja herkkuihin sortuminen!


Tänään oli erään kauniin tyttölapsen ristiäiset, joita olin odottanut jo pitkään. Erikoista tilaisuudesta teki vielä se, että ne oli ensimmäiset Ortodoksiset ristiäiset, joihin mulla oli kunnia osallistua.

Kastettaessa vauva on alasti ja se kastellaan tuossa vedessä. Se oli jotenkin ihan hirveen kaunis hetki ja toinen viel otti sen niin tyynesti. Itelläni valu hikinorot pitkin otsaa ja pikku pulikointi oli tehnyt myös gutaa. (heh heh)

Tässä pientä siunataan. Tää kuva on musta ihan äärettömän sulonen. Toinen päätti vetästä tirsat ja äänteli unissaan. (mua tietty itketti ihan hirveesti, koska se oli niin ihanaa..)

Sabotoin juhlia näin arkisella asulla. Mua hävetti ihan hirveesti ku tajusin et oon laittanu ton bikerin päälleni ristiäisiin! Se ei mun mielestä sopinu yhtään ja tunsin itteni alipukeutuneeks. Tekis taas mieli sanoa jotain noista mun herkullisista kesäsääristä (joissa muuten on kirkkaanpunasia, isoja itikanpuremia nams), mutta tyydyn vaan toteamaan, et "siististi" oon sit kans vääntäny jalat. Mulla on varmaan pissahätä tms.


SITTEN SE TAPAHTUI...............






Olin tehnyt suurimman virheen ikinä ja lähtenyt juhliin ihan hirveen nälkäisenä. En kerennyt syödä aamiaista ja sitte läskiä vietiinkin.. Marssin kattelemaan tarjottavia, ni näin nää kaikki....Jeps.. ette varmaan uskois jos sanoisin, että mun huonoakin huonompi itsekuri (joka muuten vielä 2kk sitten oli ihan loistava, enkä sortunut koskaan) petti ja päädyin jälleen kerran ottamaan vähän maistiaisia noista kaikista herkuista, vaikka ne ei lainkaan sovi mun ruokavalioon. Siel läski oikein tyytyväisenä maiskutteli ja unohti hetkeks sen, että on just kriiseillen ja hirveellä tsempillä saanu juhannuksen aikana kertyneet nesteet pois kropastaan. No, täällä ollaan sit taas. Tällä kertaa tekosyynä muuten toimi "pitäähän lomalla edes yhtenä päivänä herkutella". Me lylleröt keksitään aina tekosyy ihan kaikkeen syömiseen.

Tekosyystä päästäänkin sitten iloiseen asiaan.. nimittäin MULLA ALKOI EILEN LOMA! Okei vaan viikoks näin aluks, mutta voi miten tarpeeseen se tuleekaan. Lähdettiinkin suoraan ristiäisistä ajamaan kohti Pohjois-Karjalaa ja tarkoituksena olisikin suunnata mökille viimeistään huomenna. Täällä ollaan nyt jo lähettyvillä, mutta huomenna makoilen X-asennossa laiturilla lukien kirjaa ja kuunnellen musiikkia. HELLO RENTOUTUMINEN! "Unohdin" ostaa ne bikinit, joten uiminen taitaa sitten jäädä vielä ainakin tonne heinäkuuhun..


Tässä teille vähän matkakuvia:

Oon hyvä pakkaamaan? Survon kaikki mukaan ja sit unohdan silti puolet.

Vaihdoin rennot vaatteet päälle, koska vihaan muutenkin jo istua autossa pitkään. Löysät housut Ginasta, koko 40 ja kengät taitaa olla Biancosta, koko 38.

Kuvailen tässä kaunista uumaani Abc:n vessassa.

Mun varpaat valtatiellä. Mulle on usein sanottu, että mulla on rumimmat varpaat maailmassa, ihme juttu.


Ostin eilen tämmösen paidan joka on siis pitkä ja käytänkin sitä mekkona. Rakastuin tohon väriin, se sointu hyvin mun erittäin punakkaan ihooni. Meinaanki kärtsätä sitä vähän lisää tässä tulevina päivinä, tavotteena olis tulla viel kirkkaammaks ku toi paita. Jostain syystä mun kaula ei rusketu melkein ollenkaan (kaunis näky) ja oonkin miettiny et johtuukse jostain mun asennosta vai siitä et mulla on liian iso kaksoisleuka joka peittää sen? Joudun ehkä tästä lähtien ottaa vaan kaulalle aurinkoa. Ps. Hyvä ryhti!


Nyt aion keskittyä vaan lomailuun ja löysäilyyn.

Meen huomenna aamulla torikirppikselle ja sit sinne mökille! Toiveena olis kuuma aurinko, kalaton järvi ja kiintee vartalo. Ensimmäinen: mahdollinen, toinen: todella epätodennäköistä, kolmas: ehkä seuraavassa elämässä.

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Onko koira coton de tulear? Ylämaan terrieri? Itselläni on coton de tulear meinaan ja on hyvinkin samannäköinen :)Herkuista notkuvat pöydät ovat... *pyyhkii kuolat suupielistä* no, ei varmaan tarvitse enempää sanoa ;)

    Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Joo, kyllähän se on coton de tulear mutta vähän tommonen renttu! ;) herkut kyllä ns. "osuivat ja upposivat" :D Samoin sinne, aurinkoista päivää ja kiitos kun kommentoit! :)

    VastaaPoista
  3. Moi, missä päi pohjois-karjalaa teillä on mökki? :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.